Jump to content

xr-turbo


Guest sierra_xr

Recommended Posts

Guest sierra_xr

eg har en t04 turbo og manufoil som skal på xr`n. og da lurer jeg på om eg ikke må koble sammen de to manufoilene(v6) slik at begge er aktive på turboen!? er det noen som har peiling på det? trenger jo litt eksos for å drive en så stor turbo...

Link to comment
Share on other sites

Den blir alfor stor den turboen! kan seff få de til med en turbo som lader den t04en... men mye arbeid å då må du satse litt, og gjør en del med motoren....

 

Du kan ta eksososen fra førersida å legge over til andre sida å montere turboen der... er bare å få spjelka alt av eksosos i sammen! samma kor turboen ligger bare den får olje og de ikke lekker ut eksos mellom turbo og toppen..

 

Hvorfor har du kjøpt deg en så stor turbo?

Link to comment
Share on other sites

Guest sierra_xr

nei planen var jo å ha den turboen på den andre turbo-bilen eg hadde som eg brente i en stolpe med her for en liten stund siden... så har eg no fått turbomanufoil til xr`n og skulle nett forhøre meg om eg kan bruke den turboen eller om eg burde få tak i noe mindre som f.eks. en T03 eller noe i den dur... har ikke tenkt å oppgradere innmaten i motoren så det er nett det som er tingen. må jo være rimelig forsiktig da så eg ikke blåser hele motoren... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...