Stianwang Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 (edited) Noen som kjenner til folk som har tid til å montere longstuds ? EBB har fryktelig mye å gjøre, krb trading kan ikke. Autoteknikk utenfor kristiansand kan ikke. Delene til bilen er rett rundt hjørnet og begynner å bli gira på å få blokka ferdig og ut å få svidd litt dekk ! Noen som vet om noen som kansje kan ta denne jobben ? svar her eller send PM Mvh Stian (burde kansje vært flyttet til generell bilprat eller liknende? ikke vet jeg) Edited June 11, 2009 by Stianwang
JHS Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Oslo Sylinder Service? Svein Kristiansen? Flyttet tråden også jeg
Ruudsengen Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Sarpsborg motor?Volden racing?Husnes her inne?Motorteknikk i OsloJahrmann hos sylinderservice
Stianwang Posted June 11, 2009 Author Posted June 11, 2009 Sarpsborg motor? fikk jeg beskjed om at ikke kunneVolden racing? har veldig mye å gjøreHusnes her inne? får jeg ikke kontakt med på pm hvertfallMotorteknikk i Oslo skal se om jeg får tak i noen der.Jahrmann hos sylinderservice Kh turbo/Kjetil ? Skal spørre
Stianwang Posted June 11, 2009 Author Posted June 11, 2009 Kh turbo/Kjetil ? Han kunne ikke.. er litt desperat her nå :/
Stianwang Posted June 12, 2009 Author Posted June 12, 2009 Jahrmann hos sylinderservice kunne ta jobben ! Takk for hjelpen folkens
Recommended Posts