Jump to content

Et gjennomsnittsanlegg for en grei penge

Recommended Posts

Guest Techpoint
Posted
er ikke noe merkehat, har hatt endel RF før, men skal ikke inn i bilen min nå, har hatt problemer med forsterkere som har svidd seg, høytaler som har revnet i spidern osv osv... er selv opplevd..

så vi snakker altså om brukerfeil, monteringsfeil og lignende.

Guest Desnoyer
Posted

hehe, det kan du ta opp med bilradiospesialisten som monterte dem og så nekter å ta dem i retur pga. etter ett halvår for de mener at det ikke er reklamasjon.. ;)

Edit : bilradiospesialisten hehehe, særlig :rolleyes:

Guest Techpoint
Posted

å handle noe der blir det samme som biltema, elkjøp, expert osv..

masse folk som jobber der med liten peil...

Posted

Hei Techpoint.

Når det gjelder å referere til andre personer og hva de syns om et produkt.. jeg nevnte Mr.SQ fordi han er en seriøs person med god kjennskap til både High-End hifi og bilstereo. Merk at han ikke selger produkter fra Peerless! En objektiv anbefaling fra en som jobber med lyd er verdt mer enn hva diverse folk har hørt fra katta til naboen... :lol: Om man i det hele tatt skal komme med slike anbefalinger. Jeg har et godt inntrykk av Peerless og ville nok gått det komponentsettet selv i den prisklassen. Men jeg har ikke så mye grunnlag for å si det, men når en lydentusiast sier han alltid har vært stor fan av Peerless er det hvert fall ikke negativt.

Posted

Techpoint: Har du egen hjemmeside med de produktene du selger?

[21' Ford Kuga 2.5 PHEV ST-Line]
[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert 2002]

Guest Techpoint
Posted
Hei Techpoint.

Når det gjelder å referere til andre personer og hva de syns om et produkt.. jeg nevnte Mr.SQ fordi han er en seriøs person med god kjennskap til både High-End hifi og bilstereo. Merk at han ikke selger produkter fra Peerless! En objektiv anbefaling fra en som jobber med lyd er verdt mer enn hva diverse folk har hørt fra katta til naboen... :lol: Om man i det hele tatt skal komme med slike anbefalinger. Jeg har et godt inntrykk av Peerless og ville nok gått det komponentsettet selv i den prisklassen. Men jeg har ikke så mye grunnlag for å si det, men når en lydentusiast sier han alltid har vært stor fan av Peerless er det hvert fall ikke negativt.

Han har god kjennskap til flere produkter ja, og jeg betviler ikke hans kunnskaper, det jeg vel og merke setter en sterk under er at jeg tviler på at han er objektiv..

Det er klart man kan spørre rundt å få diverse anbefalinger, men man skal ikke la seg overkjøre av en forhandler slik at man ender med å kjøpe noe man kanskje ikke hadde planer om..

Guest Techpoint
Posted
Techpoint: Har du egen hjemmeside med de produktene du selger?

Har ikke hatt tid til å få dette opp, noe jeg skulle gjort for noen måneder siden. Dette pga andre nettbutikker som jeg også driver.

Hvis alt går etter planen er nok endel på plass i kveld og i løpet av morradagen.

Så da får vi jo se.

Guest keldorn
Posted

Sier bare: prøv DLS det er herlig.

og viss folk her skal begynne å preike om priser og emma osv så bare sjekk..

http://www.dls.se/english/index.htm

og eventuelt sjekk teamdls linken for alle resultatene på konkuransene