Ice-Tray Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Når de legger på solfilm tar de ut rutene da? Proffene altså Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
Kverna Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Når de legger på solfilm tar de ut rutene da? Proffene altså Varierer, men de som er PROFFE tar ut rutene, selvsagt ikke bakruta men de øvrige Min fotoblogg
mondeo tianium x 2,2 Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Varierer, men de som er PROFFE tar ut rutene, selvsagt ikke bakruta men de øvrige ikke alle som er PROFFE tar ut rutene. skandinavia solsjerming og reklame /vs lizz(rogaland) er PROFF men hun TAR IKKE ut rutene. gir 7år garantid på riper, løser seg og mot falming tar ca6000kr for ei stv v40 helt fram. hun for et helt utmerket bra resultat ingen som klager, ikke ei boble og hun soter også helt opp til kanten på ruten men er du ikke proff anbefaler jeg at rutene tas ut(tar deg en snau halvtime ekstra tid), er mye bedre å komme til og lettere å sote. Så for du filmen over hele ruten slik at filmen sitter bra men ikke monter rutene i bilen med en gang vent noen timer slik at filmen får tørke seg. beste tips for å få det bra bruk salo og vann så blir det bra.
kimsa Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 om du tar ut rutene, så for all del finn en måte å få rutene til å stå på mens du toner de, hvis ikke blir ressultatet dårlig uansett, det vil alltid samle seg noe under filmen om rutene ligger. Ser ikke poenget i å ta ut rutene. Har veldig mange biler på samvittigheten, tar de aldri ut. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
hår ball Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Varierer, men de som er PROFFE tar ut rutene, selvsagt ikke bakruta men de øvrige u enig, de som er proffe lar rutene stå, de som ikke er fult så skilled tar ut rutene.. og en halvtime ekstra arbeid for og ta ut rutene? har du noen gang tatt ut rute rammer osv på en audi a6? Lykke til med og få det til på en halvtime
mondeo tianium x 2,2 Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 om du tar ut rutene, så for all del finn en måte å få rutene til å stå på mens du toner de, hvis ikke blir ressultatet dårlig uansett, det vil alltid samle seg noe under filmen om rutene ligger. Ser ikke poenget i å ta ut rutene. Har veldig mange biler på samvittigheten, tar de aldri ut. jeg tona framvinduene mine og dei låg og blei j... fint utsende like fint som proffene men det er berdre arbeids plass når dei blir tatt ut og du får skjert helt innte ruten
Recommended Posts