Jump to content

Autobloggens bidrag fra "FMCN Våler 21. Juni 09" - VIDEO side 2


Guest hesleskaug

Recommended Posts

Guest hesleskaug
Kunne vært greit med en ordentlig tripod på depofilminga

 

Helt enig! Vi lærer litt hver gang vi er på treff. Men det hjelper hvis vi har MYE materiale å ta fra og noen skikkelig tripods, det hadde vi ikke denne gangen. Mantorp videoen vår kommer snart. Vi skal prøve å klippe den som en litt mer Autobloggen episode. Skjedde mye der :)

 

Vi skal på Powerdrift i helgen hvis det er noen av det slaget her inne :) Ta kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Vi lærer litt hver gang vi er på treff. Men det hjelper hvis vi har MYE materiale å ta fra og noen skikkelig tripods, det hadde vi ikke denne gangen. Mantorp videoen vår kommer snart. Vi skal prøve å klippe den som en litt mer Autobloggen episode. Skjedde mye der :)

 

Vi skal på Powerdrift i helgen hvis det er noen av det slaget her inne :) Ta kontakt!

kjempe super bra film ;)

 

var du på gatebil mantorp og filmet ???

Link to comment
Share on other sites

Guest hesleskaug
kjempe super bra film ;)

 

var du på gatebil mantorp og filmet ???

 

Vi var 3stk på Mantorp å filmet og tok fotografier. :) Ideen min begynner å falle på plass. Kommer snart en video fra meg hvor jeg forklarer litt mer.

Link to comment
Share on other sites

Vi var 3stk på Mantorp å filmet og tok fotografier. :) Ideen min begynner å falle på plass. Kommer snart en video fra meg hvor jeg forklarer litt mer.

kult... jeg var der og kjørte.... du har vel ikke bilder/film av en svart sedan,men vite felger,å sjakk brett over baken ?? (gamle bilen til raymond)

Link to comment
Share on other sites

Guest hesleskaug
kult... jeg var der og kjørte.... du har vel ikke bilder/film av en svart sedan,men vite felger,å sjakk brett over baken ?? (gamle bilen til raymond)

 

Desverre så tror jeg ikke vi hadde noe film eller foto av denne.

Link to comment
Share on other sites

no film eller bilder av en stygg blå sierra med hvit bakfanger og pusset ned for anledningen?

 

haha, spørt om det før jeg:P surrehue jeg ass:P

TEAM 24V

 

Enn så lenge Opel Astra 1.6 bruksbil

BMW E30 bane bil (usikkert om det blir bmw 6er eller ford 6er i den)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...