Jump to content

XR4X4 2.8i Turbo


Cables

Recommended Posts

Selger diverse turbo deler som jeg hadde beregnet på en Ford Sierra 2.8i, og som ble kjøpt i 2001. Delene har aldri vært montert og har lagt lagret i garasjen. De skal ifølge tidligere eier være i grei stand.

Har ikke så god peiling på turbokonvertering, så prosjektet er lagt på hylla.

 

Enkel manifold (singel), med uttak for rør som monteres på andre org. manifold for eksos. Denne er i følge konstruktøren sveiset i tykkvegget stål og deretter forkrommet.

En Garret T04BB1 eller T04B81 (om det sier deg noe), som er en relativt stor turbo, som tåler rundt 300 hk, ble det sagt da jeg kjøpte den. Noen som har noe info om denne? Har IKKE intern wastegate.

En KKK26 (Rally-bil turbo med vridde blader fra en Audi 200T), uten intern wastegate.

En Ekstern Wastegate (kjøpt sammen med KKK turbo, og mener den også er KKK)

En blå intercooler (ukjent stand)

En oljekjøler

Diverse rør og selve manifolden (ene siden) til en 2.8i.

Selges MEGET BILLIG. Til sammen har delene kostet meg ca 16000kr!

Ta kontakt for spørsmål og pris.

 

christer@ingen.no

Link to comment
Share on other sites

Ca pris på alt er rundt 7500,- (kan diskuteres - send meg mail på Christer@ingen.no)

Skal få tatt flere bilder av delene.

 

Jeg har fått en mail om at muligens T04 turboen er fra en lastebil, og at jeg ble lurt da jeg kjøpte den... Noen som kan bekrefte / avkrefte det? :angry:

Turboen ble kjøpt for å få en bil med rundt 300hk.

 

Wastegate separat selges for 2000,-

Prøver først å selge alt samlet.

 

Kom gjerne med bud.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Det er vel ikke no sjangs for at du fortsatt har noe av dette liggende? Tenkte på manifoild og rør

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...