Jump to content

Masse deler fra sierra sedan selges


carfreak

Recommended Posts

Hei!

 

Var og henta meg en jordebil ista, og trenger selv kun motor, gir, servotannstag og diff. Resten er til salgs :)

Er litt usikker på stand på karroseriet, men om noen er interessert i dette for en 1000-lapp så kan jeg sjekke tilstanden. Til jordebil å være var den sånn totalt sett ikke ille.

Den er helt ok innvendig, noe mugg. Blått interiør, med noen rutete seter.

 

Har fortsatt masse deler igjen.

 

- Komplett motornett med hjerne, tenningsmodul og fordeler.

- Frontlykter, med viskere. Usikker på stand.

- Fire hele dører. Litt rust og trenger lakk. Kjempefine dører på vinterbil med dører som er rustet istykker

- Blokker, veiver, topper, kammer, innsug, dyser, ledningsnett, stempler og råder til ohc. Orginalt

- Bagasjeluke. Liten bulk, uten lås.

- Flere sett med orginalsotede baklykter til kombi

- Et par radioatorer

- Dashbord. Usikker på stand, men tror ikke det er ille

- Langpanser. Trenger lakk, og sikkert ikke helt bulkfritt

- Dynamoer

 

Har sikkert mer om noen skal ha behov for noe. Kom med bud på det som er ønskelig. Jo fler ting du handler, jo billigere blir det! ;) Så her er det mulighet for å gjøre et kupp!

 

Kontakt meg på PM, eller på 48070173.

Bilen står i Telemark.

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Hm. Kan vel hende det er ett som har overlevd, kanskje to :P Men tror baklampene er forholdsvis strøkne. Men disse har du kanskje fra før? :) Kan se etter i morgen jeg Anders!

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Hm. Kan vel hende det er ett som har overlevd, kanskje to :P Men tror baklampene er forholdsvis strøkne. Men disse har du kanskje fra før? :) Kan se etter i morgen jeg Anders!

 

dørene veldig bulket?

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sjekket tilstanden på dørene. De er ikke bulkete, men trenger noe lakk. Også er det den vanlige rusta helt nederst i høyre hjørne. Hvis det er interessant skal du få dem billig av meg :)

nja hadde et håp om og skaffe noen som ikke er rustet

Link to comment
Share on other sites

Det skjønner jeg! Men er ikke store rustflekken. Er 2 cm bred og 10 cm lang kanskje :)

jo men det er helt til man begynner og pelle var det jeg gjore med min og da var det pluselig hull på den størelsen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har fortsatt masse deler igjen.

 

- Komplett motornett med hjerne, tenningsmodul og fordeler.

- Frontlykter, med viskere. Usikker på stand.

- Fire hele dører. Litt rust og trenger lakk. Kjempefine dører på vinterbil med dører som er rustet istykker

- Blokker, veiver, topper, kammer, innsug, dyser, ledningsnett, stempler og råder til ohc. Orginalt

- Bagasjeluke. Liten bulk, uten lås.

- Flere sett med orginalsotede baklykter til kombi

- Et par radioatorer

- Dashbord. Usikker på stand, men tror ikke det er ille

- Langpanser. Trenger lakk, og sikkert ikke helt bulkfritt

- Dynamoer

 

Har sikkert mer om noen skal ha behov for noe. Ring, PM eller sms hvis du har bud å komme med på noe, eller lurer på om jeg har noe du ikke har :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...