Jump to content

Sjekker interesse for nytt bremsetreff


2.8i TIC

Recommended Posts

Hadde ærlig talt håpet på litt mer interesse enn dette.. Som dere sikkert kan skjønne er det jo litt kostnader inni bildet her, og da er det liten vits å arrangere hvis det er 3stk som møter opp.. :P for å sette d litt på spissen..

Link to comment
Share on other sites

Det er tenkt på, men hvor sjangsen for et slikt litt større treff er nå denne sesong veit jeg ikke..

 

Hvis det kommer opp noen gjennomtenkte forslag, med plass, og evt om noen er villige til å hjelpe med å arrangere..

Med tanke på om et evt autoslalom bør man være mer enn 1 person.. Men ved et bremsetreff går liksom ting litt av seg selv..

 

Men bruk gjerne denne tråden til litt seriøs diskusjon om hva dere kan tenke dere, om evt dere kan hjelpe med noe, om dere vet om plass osv..

Edited by 2.8i TIC
Link to comment
Share on other sites

Hadde ærlig talt håpet på litt mer interesse enn dette.. Som dere sikkert kan skjønne er det jo litt kostnader inni bildet her, og da er det liten vits å arrangere hvis det er 3stk som møter opp.. :P for å sette d litt på spissen..

 

selvfølgelig kommer det flere enn 3 stk.

bare jeg vet av 4stk som blir med ;) men skall erlig innrømme at jeg sjekker sjelden region delen av forumet.. det er liksom så nytt, og lite brukt, så det er skjelden noe nytt og få med seg... så har du annonset en annen plass på forumet, så hadde nokk folk, enklere bitt seg merk i det.. :)

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig kommer det flere enn 3 stk.

bare jeg vet av 4stk som blir med ;) men skall erlig innrømme at jeg sjekker sjelden region delen av forumet.. det er liksom så nytt, og lite brukt, så det er skjelden noe nytt og få med seg... så har du annonset en annen plass på forumet, så hadde nokk folk, enklere bitt seg merk i det.. :)

 

Men da spør jeg, hvem skal lage liv i regiondelen av forumet da? Det er jo opp til oss i den regionen..

det er jo bare medlemmene som kan lage litt liv i tråden.

Men selvsagt blir det nytt treff blir det jo annonsert i hovedforumet under treff...

 

 

Men hva kunne folk tenke seg da? Nytt bremsetreff, eller et autoslalomtreff??

Link to comment
Share on other sites

Men da spør jeg, hvem skal lage liv i regiondelen av forumet da? Det er jo opp til oss i den regionen..

det er jo bare medlemmene som kan lage litt liv i tråden.

Men selvsagt blir det nytt treff blir det jo annonsert i hovedforumet under treff...

 

 

Men hva kunne folk tenke seg da? Nytt bremsetreff, eller et autoslalomtreff??

¨

 

ja jeg er heeeelt enig i at det kun er oss selv som kan lage liv i regions delen.. men hvor mange er vi egentli under midt-norge, som er betalende medlemmer, som har muligheten til og skrive hær da?

 

jeg er med på det meste, så lenge jeg har fri fra jobb..

men har selv tenkt på banen på frøya, 13000 for en uke dag, og 24 for en helge dag.. prøvd og fått til en dag på frøya hadde vært kjempe greier da.. der er det jo muligheter for autoslalom også, siden banen går innom flystripa..

Link to comment
Share on other sites

litt lang å kjøre for oss i Nord trøndelag da ? er ikke utstyret til bjørnstad flyttbart ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...