Jump to content

Hjelp til EU kontroll


Fresh|

Recommended Posts

Hjelper gjerne med lykt, men har selv 18 hjul.... også ligger de i Sarpsborg...

 

Hadde vært kjempeflott om jeg fikk låne en lykt hvis du har en ekstra :) PM meg hvis det er aktuelt. Tror ikke de 18" går igjennom eu-kontrollen heller så jeg får finne på noe der!

 

 

Hvorfor ikke bare kjøpe 4 nye dekk da?? Er vel ikke akkurat helt trafikksikkert å kjøre med blankslitte dekk..

 

Har ikke blankslitte dekk men kjører på for brede felger med for liten rulleomkrets visstnok, og jeg har for øyeblikket ikke råd til å kjøpe nye ;)

 

Mener å huske jeg ga deg et tips angående EU-kontroll? ;)

 

Ja det stemmer, men nå er du jo avgårde "over there" og jeg har litt dårlig tid på meg. Tok EU på NAF jeg he he. Er bare å få tak i ei lykt som har justering anordningen i orden og dekk/felger som passer bilen.

Link to comment
Share on other sites

Ja det stemmer, men nå er du jo avgårde "over there" og jeg har litt dårlig tid på meg. Tok EU på NAF jeg he he. Er bare å få tak i ei lykt som har justering anordningen i orden og dekk/felger som passer bilen.

Jøss, det var jo ikke akkurat all verden da :) Søren, du kunne jo lånt 15"erne mine, dem har 195/55-dimensjon og er så og si nye. Når må du ha dette fikset senest da?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært kjempeflott om jeg fikk låne en lykt hvis du har en ekstra :) PM meg hvis det er aktuelt. Tror ikke de 18" går igjennom eu-kontrollen heller så jeg får finne på noe der!

 

Den justeringa virker dessverre ikke på min heller, men sjekka pris på skrot, ca 400 + mva.... min lykt ligger dog her og skal ikke brukes på 14 dager, da blir det skilt på den...(bilen altså :-) )

 

Ronny

tlf: 90888204

Edited by rg372
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...