Jump to content

Min "nye" Focus


Idyll

Recommended Posts

Endelig, Fant jeg meg bil.

 

Tror jeg har leita etter bil i snart ett år. I utgangspunktet så jeg på BMW, men gav fra meg ideen ganske nylig (når man ser på pris, forsikring og hva man i utgangspunktet får ..) og begynte å lete på Focuser istedet (familien min har eid Taunus, Granada, Sierra, Orion etc .., den siste Forden nå er en Focus stv Tdci).

 

Denne Fokusen jeg har gått for, er som sagt en 2004 modell som har stått i Mandalen. Den ble solgt av en minstepensjonist der borte. Siden bilen har vært eid av 2 pensjonister, så har bilen mest vært flyttet på (les: 28095 KM på telleren) mens den har vært registrert.

 

Det gøye med bilen er at den har ganske mye utstyr. Jeg er vel litt spent på kombinasjonen av 1.6L motor med 100 HK og automatgir. Dog, jeg vil mangle en nøkkel til bilen, den skal jeg deaktivere så fort jeg får bilen (vet aldri ..), og skaffe en ny til reserve (noen som vet pris?).

 

Jeg kommer nok til å beholde bilen i mest mulig orginalstand. Men har en tanke om å skifte front og baklykter, evt. sette inn noen andre lister her og der. En får se. Frontlykter med angeleyes, syns jeg er kult ;)

 

Får vel dra opp noen bilder når bilen kommer i mitt eie iløpet av morgendagen :D

 

Bilder:

 

FangerFremme.JPG.jpg

Felg.JPG.jpg

Front.JPG.jpg

Edited by Idyll
Link to comment
Share on other sites

Da var bilen henta.

Har på følelsen av at jeg må kjøre bilen litt hardt for å få blåst ut det som har samlet seg mens bilen har vært i pensjonistenes eie. Kjentes litt slapp ut.

 

Bare synd at det er meldt storm her, ellers hadde jeg vært raskt ute og tatt noen ordentlige bilder ...

 

Noen som foressten vet om hva ny nøkkel til en Ford Focus 2004 modell vil koste?

Jeg har hørt om priser opptill 1500 kr?

Edited by Idyll
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...