Jump to content

Ford sierra ist prosjekt


Guest olan

Recommended Posts

siden jeg ikke får rota meg til å starta med prosjektet selv så lurer jeg på å selge det. det jeg skal selge er et sedan karroseri som er ganske reint. sitter noe igjen. litt rust i hjulbuene bak ellers er resten tatt. også har jeg en combicupe som det står en is motor i. karroseri ser ikke ut da. en is turbo motor, intercooler, datasprut av typen megasquirt. nye større dyser som skal passe perfekt til ca 200 hk, ny bensintryksregulator og ny dumpventil. også har jeg en cosworth bakaksel + endel ekstra deler. ønsker helst å selge alt samlet! mye mer jeg kunne skrivd men letter om folk spør vis dem er int.

Link to comment
Share on other sites

Er vel bud som gjelder :P er ikke sikker på pris jeg. men regner jo med å få litt for det. mye er dere villige til å gi a?

Link to comment
Share on other sites

skulle ut å ta bilder nå. men jammen var det ikke strøm på kamra, så settes til ladding nå, regner med å få tatt ikveld da hvertfall. hehe

Link to comment
Share on other sites

driver med photobucket nå. så bilder legges snart ut. tok bare litt tid å laste opp tydeligvis

 

lagde ei kjapp lita liste ista

 

-1stk sedan karroseri demontert, rød, tatt rust annet en i hjulbuer

-1stk stygg delebil med is motor. kan eventuelt få tatt ut motor og ledningsnett

-1stk cosworth bakaksel

-1stk rfl dumpventil

-1stk bensintryksregulator

-2stk rs vinge

-1stk ms datasprut

-4stk saab dyser som skal passe perfekt til litt over 200 hk

-1stk sett koni dempere med senkefjærer

-1stk overhalda is turbo motor (med turbo, noen rør og intercooler)

+ masse mer deler

 

 

http://s857.photobucket.com/albums/ab135/olan89/

 

da trur jeg dere kan få sett noen bilder der. er ikke bra bilder med er hvertfall noe

Edited by olan
Link to comment
Share on other sites

kom gjerne med bud på deler. finni ut at det er like greit å selge i deler siden folk trur dem kan få alt nesten gratis siden det er et prosjekt. hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...