Jump to content

Hvite baklamper vingebil


Guest åssicossie

Recommended Posts

Guest åssicossie

Har et sett med fine hvite sjeldne baklamper til 3-dørs sierra til salgs.

 

Selges for 2000,- evnt bud.

 

Åsmund Stormo

Tlf.: 47327800

Drammen

 

SOLGT !

Edited by åssicossie
Link to comment
Share on other sites

Guest åssicossie

Tja.. bra spørsmål. Får sjekke når jeg kommer hjem om et par timer. Får man disse lampene e-merkede i det hele tatt da ?? Men gi meg to timer skal jeg se...

Link to comment
Share on other sites

Mine er T-merket :( makan til driiit hehe. forskjeller er vell at di E-merka (som 86cosworth har) hadde noe rødt inni seg. jeg har prøvdd tusen løsninger nå for å få rødt lys i lampene =P hehe

 

Boleguri vill ha klare baklamper ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest åssicossie

Er T-merket ja. Men har jo røde pærer i baklys og bremselys, så da blir det jo bare god stemning :)

 

Trodde ikke det var mulig å få disse lampene e-merket pga mangel på røde reflekser bak. men da tok jeg feil der da...

Link to comment
Share on other sites

Så du skal med andre ord ikke kjøpe da altså...

 

måtte bare sjekke. Tror mine er en smule mer sjeldne! E- merket, så biltilsynet sa ingenting når jeg var og godkjente bilen :) Lett!

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

måtte bare sjekke. Tror mine er en smule mer sjeldne! E- merket, så biltilsynet sa ingenting når jeg var og godkjente bilen :) Lett!

 

Du er heldig ass =) må være noe sjeldent ja

 

Er T-merket ja. Men har jo røde pærer i baklys og bremselys, så da blir det jo bare god stemning :)

 

Trodde ikke det var mulig å få disse lampene e-merket pga mangel på røde reflekser bak. men da tok jeg feil der da...

 

har du fått kjøpt røde lyspærer? finner ikke det jeg.... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Du er heldig ass =) må være noe sjeldent ja

 

 

 

har du fått kjøpt røde lyspærer? finner ikke det jeg.... :huh:

hei da springer du til nærmeste hobby butikk å kjøper transparent glasmaling så er det i boks :D det gjorde jeg når jeg hadde sånne lamper funka som bare det ;)

TangeruD1

Link to comment
Share on other sites

Guest åssicossie

Fikk med røde lyspærer når jeg kjøpte lampene. Men han duden jeg handlet av , sa at det var vanskelig å få tak i røde pærer nå ja.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...