Guest ChiP^ Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 (edited) Har noe XR4i "styling" liggende i garasjen som jeg tenkteå kvitte meg med til helgen, men dersom noen føler de har lystpå det så må dem gjerne komme å hente det før eller i helgen. Det jeg har liggende igjen er en bakfanger, spoileren og litt av plastikken rundt,dette er ikke komplett og husker heller ikke hvilke deler som mangler, men detfinnes sikkert noen som har bruk for det. Statusen på det er ikke tipp topp, men hva kan man forvente når ting er gratis Spoileren er amatørlakket matt svart foreløpig. Dersom noen er interessert i det så er jeg stort sett ute og farter i området tønsberghvor også delene må hentes. Mulig jeg får somset meg til å ta noen kjappe bilder om det er nødvendig.Stylingen har stått på en -84mod XR4i med ganske lys rødfarget list. Delene blir kastet rett etter helgen om ingen melder interesse:) Edited August 7, 2009 by ChiP^
Guest ChiP^ Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Bakfanger er borte Det som ligger igjen nå er Vinge2x Dør plastikk + 1 rød list
Servofrøken Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Bakfanger er borte Det som ligger igjen nå er Vinge2x Dør plastikk + 1 rød list PM sendt 06 BMW Z4 2,5 SI *godværs-bil*04 Ford Connect 1,8TD *Pendlebil*87 Ford Sierra Sedan IST *Prosjekt*83 Ford Sierra XR4I 24v. BOB Cosworth *Grombil* ***97 Ford Courier *SPIKER* ***
Recommended Posts