Jump to content

Bremsetreff hos Larsen Racing


Stianwang

Recommended Posts

Jeg mener at et treff på glattkjøringsbanen i kr.sand ville vært morro!

 

 

Enig der, men er det noen som fortsatt har bil å kjøre med utpå der så seint på sesongen a? Er vel lite vits å leie den plassen om det kun er for å parkere bilene lissom... Men helt klart en fin plass å ha treff på:-)

 

Prøver meg gjerne på kjegle-løype jeg, selvom det ikke er noen racer...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Enig der, men er det noen som fortsatt har bil å kjøre med utpå der så seint på sesongen a? Er vel lite vits å leie den plassen om det kun er for å parkere bilene lissom... Men helt klart en fin plass å ha treff på:-)

 

Prøver meg gjerne på kjegle-løype jeg, selvom det ikke er noen racer...

 

 

Plassen er åpen for alle annenhver søndag, Så den trenger ikke og leies, Det er NAF i sammarbeid med Biltilsynet som arrangerer dette for og få folk til og spinne og herje fra seg på et lukket område istede for og kjøre så fort på veien. Pleier og være temmelig mange andre tøffe biler der også. Og er jo altid gøy med noe annet et KUN ford! Gatebil og SS racing har holdt arrangement her tideligere, Hvorfor ikke Fmcn:)

Edited by Endrewj

Taunus Mk3 banebil (Solgt)

<a href="http://www.Endrewj.net" target="_blank">www.Endrewj.Net</a>

Link to comment
Share on other sites

Plassen er åpen for alle annenhver søndag, Så den trenger ikke og leies, Det er NAF i sammarbeid med Biltilsynet som arrangerer dette for og få folk til og spinne og herje fra seg på et lukket område istede for og kjøre så fort på veien. Pleier og være temmelig mange andre tøffe biler der også. Og er jo altid gøy med noe annet et KUN ford! Gatebil og SS racing har holdt arrangement her tideligere, Hvorfor ikke Fmcn:)

 

 

Oki, var ikke klar over det jeg... Må da være litt interesse for dette vel? Eller ei flatfyll hos Gompie... hehehehe

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Da var bremsetreffet AVLYST.. liten vits at max 4 biler skal bremse liksom.. da får vi heller dra i gang bremsetreff neste vår\sommer når folk begynner å få bilene ut og klare:)

 

lurt stian, mye bedre med et lite lokaltreff, vise bilene, kansje inn på dolly dimples å ha noe pizza etterpå, eller noe sånn.

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan være med på ett Lite treff på sparket for eksempel til Torsdag ? :D i sørlandsparken for eksempel ?

 

Så kan vi reise inn til kr.sand å spise pizza eller liknende senere :)

 

og jeg regner med at du kommer Gompie ? :D

Edited by Stianwang
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...