Jump to content

Bremsetreff hos Larsen Racing


Stianwang

Recommended Posts

Da har jeg snakket med Tom Larsen i tvedestrand ang Bremsetreff.

 

Foreløpig antydet dato er: 3.10.09 ! Så da må folk ha bilene sine klare ! :)

 

Prisen på bremsing varierer litt mellom 1000 og 1200kr pr person

 

Han skulle lage en grei pris til oss visst vi ble endel personer ! så tipper vi får det nedi 800kr pr,pers

Hver enkelt person betaler for seg ved fremmøte.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke ha noe fortjeneste på dette.

 

Bare gi beskjed her i tråden for de som ønsker å få bremset bilen sin.

 

han tar desverre KUN 2WD biler..

 

Hadde vært morro visst noen østover også hadde kommet :)

 

AVLYST PGA MANGLENDE OPPMØTE..

 

Får heller prøve å dra i gang en treff kveld :)... Ser liten vits i at 3 max 4 personer bremser bilene sine...

Edited by Stianwang
Link to comment
Share on other sites

Kjempebra tiltak Stian. Har ikke vært for mange slike treff i år. Kanksje tenke litt på å ikke ta dato der vi har andre treff.

 

Litt tidlig å si enda, men ikke umulig at man dukker opp her. ;)

 

Skal prøve å gjøre så godt jeg kan sånn at det ikke kolliderer med andre treff ! :)

 

Hadde jo vært morro om du hadde tatt turen ! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noen mulighet for oss med 4x4 også da?

du får ta ut mellomakselen å bremse på framhjula :-)

 

Da har jeg snakket med Tom Larsen i tvedestrand ang Bremsetreff.

 

Har ikke fastsatt noe dato enda.

 

Prisen på bremsing varierer litt mellom 1000 og 1200kr pr person

 

Han skulle lage en grei pris til oss visst vi ble endel personer ! så tipper vi får det nedi 800kr pr,pers

Hver enkelt person betaler for seg ved fremmøte.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke ha noe fortjeneste på dette.

 

Bare gi beskjed her i tråden for de som ønsker å få bremset bilen sin.

 

han tar desverre KUN 2WD biler..

 

Mvh Stian

 

 

er med jeg :-)

 

hva med å høre hos http://www.autoteknikk.no/ i kristiansand, der har de dynapak 4wd og 2wd bremsing :-)

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

MEN hvem er med på dette ? send meg i såfall PM eller si i fra i tråden .. må vite nøyaktig hvor mange som kommer for å få snakket med han som eier benken :)

 

Jeg kommer selvfølgelig jeg men uten bil desverre ( motorras )

Edited by Stianwang
Link to comment
Share on other sites

Folk MÅ vise litt interesse her, jeg må ta kontakt med fyren igjen å avtale tid osv.. C`mon folkens ! ellers må jeg bare avlyse det..

 

er 1 påmeldt hittil.. (og det er ikke meg)

 

Du kan regne med meg!, Jeg skal ta bilder og se på alle andre som har lappen ha det gøy :lol:

Hvorfor ikke arrangere et treff på glattkjøringsbanen i kr.sand rett ved sørlandseteret?. Der har dem åpent for drifting og sladding annenhver søndag. Så det vil ikke koste deg noe og arrangere det. Det ligger også mer tilgjengelig for alle vestlendingenne, Og alle østinger vet jo hvor sørlandsparken er :P

Taunus Mk3 banebil (Solgt)

<a href="http://www.Endrewj.net" target="_blank">www.Endrewj.Net</a>

Link to comment
Share on other sites

Visst ikke folk som skal bremse viser litt interesse så må jeg heller kansellere hele bremsetreffet.. virker nesten ut som folk heller ville hatt ett lokalt treff uten bremsing ?

 

er KUN 1 person som hittil har sagt at han skal bremse og vi trenger maaange flere..

Link to comment
Share on other sites

skal være ærlig stian, ikke for å kommentere arbeidet ditt, men jeg tror kansje det er litt seint på året til et bremsetreff, er mange som har kjørt i stykker bilene sine, og mange som sliter med økonomien etter sommerferie treff osv, hva med å ta et lokaltreff uten bremsing nå i år, også heller planlegge opp mot et bremsetreff i god tid før neste sommer og da litt tidlig på sommeren som mai, juni eller noe sånn, tror det gir bedre resultater

1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524

2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line

2008 VW Caddy 1,9tdi

198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)

Link to comment
Share on other sites

skal være ærlig stian, ikke for å kommentere arbeidet ditt, men jeg tror kansje det er litt seint på året til et bremsetreff, er mange som har kjørt i stykker bilene sine, og mange som sliter med økonomien etter sommerferie treff osv, hva med å ta et lokaltreff uten bremsing nå i år, også heller planlegge opp mot et bremsetreff i god tid før neste sommer og da litt tidlig på sommeren som mai, juni eller noe sånn, tror det gir bedre resultater

 

Ja tror du faktisk har helt rett.. Så visst det ikke kommer flere folk nå så må jeg bare avlyse det desverre ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...