Jump to content

to spørsmål

Recommended Posts

Guest mr_doodee
Posted

hei! må jeg av me bakfangeren for å få av hengerfestet? noen vet hvor mangen bolter hengerfestet er festet me?

DooDee

Posted

tror det er litt lettere for deg å ta til deg litt mot å bli skitten på hender og knær ved å legge deg ned på bakken og ta en titt under på hvor mange fester det er, enn at vi sitter her å gjetter frem til det. :rolleyes:

Tror du ikkedet? :blink:

Posted

Jeg tviler sterkt på at du må av med bakfangern for å ta av hengerfestet. Var hvertfall ikke nødvendig på min Sierra 93mod.

Ta deg en tur under bilen så ser du lett hvor mange bolter som må ut. Husker jeg ikke helt feil, er de festa i bagasjen også. Så du må nok inn der en liten tur ;) Gjort på et kvarter tenker jeg...

Guest mr_doodee
Posted
tror det er litt lettere for deg å ta til deg litt mot å bli skitten på hender og knær ved å legge deg ned på bakken og ta en titt under på hvor mange fester det er, enn at vi sitter her å gjetter frem til det.  :rolleyes:

Tror du ikkedet?  :blink:

grunnen til at jeg spør er jo at jeg har vært under bilen, fant to bolter skrudde de ut og hengerfestet sitter like forbanna fast, men det kunne eg egentlig tenke meg til fordi at for det første synst eg det er litt lite at den er festet me to bolter,for det andre så er det dårlig plass å se pga støtfangeren, har ikke hatt av støtfanger eller hengerfeste på mondeo før, derfor eg håpet på svar fra noen som hadde gjortdette!

Guest Techpoint
Posted

hengerfestet henger fast med 4 bolter

De står 2 og 2 oppå hverandre på hver side bak.