viceguy Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 (edited) Fredag på vei hjem skjedde det altså, topp-pakningen røk... kom bare halvveis hjem før jeg fylte E6 med røyk fra både det ene å det andre, fant heldigvis en hendig plass å parkere den til jeg fikk transportert den hjem senere på kvelden. Bilen har gått såpass langt (300.000 km) å har pådratt seg ganske alvorlige rustskader (dette fant jeg ut i dag når jeg demonterte styling) så det er lissom ikke no å koste på å fikse... det blir for dyrt. Vemodig er det å se bilen slik den er nå: Blir likevel en Mondeo på meg igjen, valget ser ut til å falle på en 96 model stasjonsvogn. Jeg heller mot stasjonsvogna da jeg ikke har sett noen virkelig flotte som er max stylet opp (snakker da om MK1). Kommer til å sette over panseret på bildene, det blir da matt svart på midten som også fortsetter nedover grillen og frontfanger.... resten av planene er hemmelige Håper å få den klar til Grombil treffet på Ekeberg 18 September. Har en del brukbare deler fra gamlebilen om noen skulle ha behov for noe, send meg i såfall en PM. Bilen går på skroten ca neste helg, altså rundt månedsskifte (Admins: Dette er ikke noen salgs annonse, jeg prøver bare å hjelpe andre som kan ha behov for deler jeg ikke trenger... så please ikke slett eller flytt posten)) Edited August 23, 2009 by viceguy
Mk1-Sindre Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Det var virkelig synd, dette var en av de flottere Mk1erne jeg har sett her på forumet Selv runder min snart 323000 og har 0 motorproblemer.. Lykke til med neste bil! - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
Recommended Posts