as. Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 (edited) Til helga er det stcc løp og mange andre klasser på fredag og lørdag, men søndag blir det frikjøring for både løps biler og vanlige gatebiler pris for kjøring 500.- sjekk www.racedays.no for mer info. tidsskjema ligger under program.Gleder meg... Edited August 24, 2009 by as. Link to comment Share on other sites More sharing options...
as. Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Dette var et knall treff med mye kjøring, jeg fikk desverre ikke kjørt så mye grunnet nok en amerikansk "grom" del som bare tok kvelden (bensinpumpe). Men fikk orden på bensinsystemet og da fikk jeg prøvd å kjøre på slicks for første gang, det er sinsykt og det sitter i forhold til gateslicks. Hadde tidligere pers. på våler med 1.04.22 men kjørte nå med pasasjer og 90% satsing flere 1.02.7-8 runder (stoppeklokke) Så det var flere cosworther der som gikk bra også, med frisk sideveis kjøring. GØY. Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Hørtes jo hyggelig ut. Da blir det vel slicksa på neste SS2 vel? Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Bra du/dere kosa dere as. Vi fikk ikke kommet oss ned, var en ohc turbo fra oppi dalen som ikke gikk ordentlig med ny kam, så blei heller lang deilig frokost Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts