Guest Nos Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Noen som vet en enkel og effektiv måte å fjerne skrikingen i skive bremser?
Guest fåården Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 pusse rent der klossene sklir....smør med kopperpasta el lignende..
Guest fåården Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 aldri brukt d jeg.. greia er at klossene skal skli uten no spess motstand...
Guest Excaliburzz Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Avfettingsmiddelet vil itj holde seg der lenge....Det middelet du skal ha på kan du se på som det samme som et anti-skrike belegg som er på noen klosser.Derfor brukes Kopperpasta.
Guest fåården Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 Avfettingsmiddelet vil itj holde seg der lenge....Det middelet du skal ha på kan du se på som det samme som et anti-skrike belegg som er på noen klosser.Derfor brukes Kopperpasta. itj=ikke for de som ikke forstår klarte ikke dy meg Excaliburzz
Guest Excaliburzz Posted February 18, 2005 Posted February 18, 2005 itj=ikke for de som ikke forstår klarte ikke dy meg Excaliburzz **** jeg som gjorde alt for å skrive bokmål så gjør jeg noe sånt! :sjaja, shit happends!. Sorry avsporingen fra emnet...
Leo Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Demonter klossene, rub klossenes slitebelegg, renslip glideskinnene for rust, smør opp med et tynnt lag kobberfett. Legg også et tynnt lag kobberfett mellom klossene og pressflaten til stemplet og mot calipperen. Gjør også noen kraftige oppbremsinger en gang i blant. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Guest ykarlsen Posted February 19, 2005 Posted February 19, 2005 Demonter klossene, rub klossenes slitebelegg, renslip glideskinnene for rust, smør opp med et tynnt lag kobberfett. Legg også et tynnt lag kobberfett mellom klossene og pressflaten til stemplet og mot calipperen. Gjør også noen kraftige oppbremsinger en gang i blant. Bruker å gjøre susen det!
Recommended Posts