rsemil Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 hei, er det noen som har handlet karosseri deler på meca.no noen gang, er det i så fall bedre kvalitet enn veng?? takker for svar:) quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"
Samatron Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 alle karoserri deler du finner hos meca, er hentet fra veng
KIB Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 Ja eller klokkerholm.. Veng og klokkerholm har slått seg sammen. (samme hovedlager) Delene blir sendt ut litt om hverandre..
rsemil Posted September 13, 2009 Author Posted September 13, 2009 hmm, var da som pokker.... har ford noe orginal deler igjen??? skulle gjerne hatt noen deler til prosjektet mitt.kanaler og skjermer.. tror ikke jeg gidder å handle veng deler. da kan jeg like gjerne reparere det som står på bilen.-. quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"
Recommended Posts