wilford1 Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Hei... var ute å kjørte litt idag, Men kan si at kassa fikk kjørt seg... Klarte å treffe 1 gir 2 ganger når eg sku seff i 3... Er dette et kjent problem at det er meget tett mellom 1 og 3 gir??? alt gikk bra da... men han saab aero som va bak, var millimeter om å komme inn i bilen til meg..
sormbroen Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Hei... var ute å kjørte litt idag, Men kan si at kassa fikk kjørt seg... Klarte å treffe 1 gir 2 ganger når eg sku seff i 3... Er dette et kjent problem at det er meget tett mellom 1 og 3 gir??? alt gikk bra da... men han saab aero som va bak, var millimeter om å komme inn i bilen til meg.. har du stempler uten ventillommer, er det mulig ventila dine har fått seg en kilevink da men:P Sierra Cosworth 2wd 455hk. 600NMFocus RS 215hk.Sierra Cosworth 4wd 220hk.
wilford1 Posted September 13, 2009 Author Posted September 13, 2009 har du stempler uten ventillommer, er det mulig ventila dine har fått seg en kilevink da men:PPleier ikke det å være det i dessa lavkompstempla da..??
Kverna Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Det forrige eier gjorde på bilen min. Fullt pådrag i 2.gir, rett i 1. Blir hengende litt i beltet da, og ca 12000rpm Min fotoblogg
wilford1 Posted September 13, 2009 Author Posted September 13, 2009 Det forrige eier gjorde på bilen min. Fullt pådrag i 2.gir, rett i 1. Blir hengende litt i beltet da, og ca 12000rpmJa det gjorde eg og... Full låsing av hjula og... Ikke noe grei opplevelse...
Kverna Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Ja det gjorde eg og... Full låsing av hjula og... Ikke noe grei opplevelse... Nei endte i full overhaling på min da Min fotoblogg
wilford1 Posted September 13, 2009 Author Posted September 13, 2009 Nei endte i full overhaling på min da Ufff... nei får håpe det går bra med min da.... har kjørt i 4 timer etter det skjedde da, har funka til nå... Men tror det 3 giret trenger litt Pleie...
armani Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Har strøkne 3. gir liggende jeg 2wd sierra cosworth
Recommended Posts