Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei... var ute å kjørte litt idag, Men kan si at kassa fikk kjørt seg... Klarte å treffe 1 gir 2 ganger når eg sku seff i 3... Er dette et kjent problem at det er meget tett mellom 1 og 3 gir??? :rolleyes: alt gikk bra da... men han saab aero som va bak, var millimeter om å komme inn i bilen til meg.. :P

Posted
Hei... var ute å kjørte litt idag, Men kan si at kassa fikk kjørt seg... Klarte å treffe 1 gir 2 ganger når eg sku seff i 3... Er dette et kjent problem at det er meget tett mellom 1 og 3 gir??? :rolleyes: alt gikk bra da... men han saab aero som va bak, var millimeter om å komme inn i bilen til meg.. :P

har du stempler uten ventillommer, er det mulig ventila dine har fått seg en kilevink da men:P

Sierra Cosworth 2wd 455hk. 600NM

Focus RS 215hk.

Sierra Cosworth 4wd 220hk.

Posted
har du stempler uten ventillommer, er det mulig ventila dine har fått seg en kilevink da men:P

Pleier ikke det å være det i dessa lavkompstempla da..?? :unsure:

Posted
Det forrige eier gjorde på bilen min. Fullt pådrag i 2.gir, rett i 1.

Blir hengende litt i beltet da, og ca 12000rpm

Ja det gjorde eg og... Full låsing av hjula og... :P Ikke noe grei opplevelse... ;)

Posted
Nei endte i full overhaling på min da :(

Ufff... :( nei får håpe det går bra med min da.... har kjørt i 4 timer etter det skjedde da, har funka til nå... Men tror det 3 giret trenger litt Pleie...