Jump to content

Varsellys for drivlinje på HELT NY fiesta.


Guest Agnetha

Recommended Posts

Hei.

 

Som overskriften sier så kom varsellyset for drivlinjen på mens jeg var ute og kjørte igår. Det er en runding med tagger på og et utropstegn inni..

Det jeg lurer på er om noen kjenner til hva dette kan være? Det har ikke kommet på flere ganger siden igår kveld (har kjørt til jobb idag), men syns ikke det er så kjekt når bilen ikke er 2mnd gammel engang. Snakket litt med pappa og han trodde kanskje det hadde noe med DPF-filteret å gjøre? Om ikke så må det være en sensor som kødder litt..

Link to comment
Share on other sites

Var jo selvfølgelig det første jeg så i etter at jeg hadde stoppet. Står ikke så veldig mye annet der enn at det er varsellampe for drivlinje. Og at hvis den begynner å blinke så skal man stoppe umiddelbart og kontakte autorisert verksted. Men det begynte ikke å blinke. Kanskje jeg burde fått en diagnosetest på den? Dette er vel ikke mulig å gjøre selv?

Link to comment
Share on other sites

Ta den med til nærmeste Ford-verksted.

Det er jo tross alt en helt ny bil, ingen vits i å begynne å tulle med slikt selv ;)

Er jo garanti på bilen, så alt bileier gjør på egenhånd kan virke inn på garantien.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Da blir det inn på Ford-verksted neste uke for diagnosetest. Jeg var hjertelig velkommen og han som skal se på bilen hadde visst en slik en selv ;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...