Jump to content

Hvordan få tak i lister til vingebil-fangere?


Rs-Heggem

Recommended Posts

Prøver meg her med håp om at noen kan svare meg. :rolleyes:

Er på utkikk etter nye støtfangerlister, og har skummet meg lei på ebay. Noen annen som har funnet det der? Finner bare til sedan.

Orginal helst, men små sjanser får at man finner dette vel?

Ford på Otta har skiftet kundebehandler på delelager til Ford, og han var ikke så villig til å hjelpe. Men fant nye lister til xr4 frontfanger, men det var alt.. <_<

 

Frode.

Link to comment
Share on other sites

listene på vingebilen er ikkje råd å få kjøpt løse, de kom ferdigmontert på ferdig lakkert fanger fra ford den tid du kunne kjøpe ny, muligens noe kan gå an å bruke, men sedan list blir feil, de er trekantede mens vingebil lista er buet (halvmåne) løsningen for meg vart å maskere de når fangerene vart lakkert, mye arbeid men eneste løsning, å demontere de og montere de igjen så har du vel en rukkete list....

Link to comment
Share on other sites

listene på vingebilen er ikkje råd å få kjøpt løse, de kom ferdigmontert på ferdig lakkert fanger fra ford den tid du kunne kjøpe ny, muligens noe kan gå an å bruke, men sedan list blir feil, de er trekantede mens vingebil lista er buet (halvmåne) løsningen for meg vart å maskere de når fangerene vart lakkert, mye arbeid men eneste løsning, å demontere de og montere de igjen så har du vel en rukkete list....

 

Hmm.

Er ikke helt sikker, men har liggende en nesten ny vingebil fanger, som det ikke har vert montert list på ennå..

Men kan godt være at jeg tar feil her. Ford hadde jo delenummer på listene, men alt var utgått.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg her med håp om at noen kan svare meg. :rolleyes:

Er på utkikk etter nye støtfangerlister, og har skummet meg lei på ebay. Noen annen som har funnet det der? Finner bare til sedan.

Orginal helst, men små sjanser får at man finner dette vel?

Ford på Otta har skiftet kundebehandler på delelager til Ford, og han var ikke så villig til å hjelpe. Men fant nye lister til xr4 frontfanger, men det var alt.. <_<

 

Frode.

Du kan bruke lister fra XR4 fangeren,de er helt like.Listene på bakfangeren er også like,så finner du en fillete bakfanger fra XR4 er det bare og kutte riktig lengde slik at den passer fremme.

Har lista en annen farge en sort,er det bare og lakke den ;).

Link to comment
Share on other sites

Du kan bruke lister fra XR4 fangeren,de er helt like.Listene på bakfangeren er også like,så finner du en fillete bakfanger fra XR4 er det bare og kutte riktig lengde slik at den passer fremme.

Har lista en annen farge en sort,er det bare og lakke den ;).

 

Hmm.

Er klar over at det er samme listene selv, men kunne egentlig tenkt meg nye/reproduserte lister. Når det lages sedan-fangere, så burde det vel være noen i Britania som lager disse også.? Vet at de lager sidelistene iallefall, som en på ebay selger. Kanskje jeg skulle høre med han først også? Takker for svar. -_-

 

Frode

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...