twin turbo Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
twin turbo Posted September 24, 2009 Author Posted September 24, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
Ford ragger Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Bilder og farge merking på ledninger må du nesten komme med her.. Vis du skal få noe hjelp.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
twin turbo Posted September 25, 2009 Author Posted September 25, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
75mk2 Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 (edited) dei inni bil ved hjernen:dei tre løse1:svartledning grønn plast på stikker2:svartledning blå plast på stikker3:brunledning kvit/blankplas på stikkerUsikker på disse, har du mulighet til å ta bilde? den med 2stikkere1.brun med grønn stripe 2.helt svartDisse er til orginal motorlampe. De er ikke nødvendig å koble. Den svarte er en av de to svarte ledningene fra kontakta med 4 stikkere. Jeg er ikke sikker på den andre, men antar at det er jord til lampa som er styrt av hjernen. 4stikkere 1: 2ledninger på ein begge svarte2:svart med rød stripe3:brun med kvit stripe4:helt grønn1. fra tenningsbryter. 2. til bensinpumpe3. til vanntempmåler i instrumentet4. til turteller ein jordingskabel uten isolasjon den er vel rett til karrosJepp, men i nærheten av hjernen. så er det ein med gummihette på det rekner eg med er diagnose.Jepp ved rele bak bateri har eg ein som er klippet som har rød krympestrømpe dette er vel ein pluss til batteri?Jepp så har eg ein ca 1meter lang med 2ledninger 1:svart med rød stripe 2:brun med gul stripe.De er til amal valve, dvs den org turbotrykksstyringa, sitter på IC Edited September 30, 2009 by 75mk2
twin turbo Posted September 30, 2009 Author Posted September 30, 2009 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel
Recommended Posts