Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Noen som har funnet den ideelle innstillingen på bound/rebound på de?

Det er jo 50 klikk på justeringen. Jeg har satt de på midt, altså 25, fordi jeg ikke har peiling hvor de bør være :)

Er til Sierra Cos 4x4 :)

Edited by Cosworth Racing1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
har satt mine til 20 foran og 12 bak,da er den grei å kjøre etter veien med. kanskje litt stiv bak.

på bane skrur jeg på 10 hakk. jeg har 2wd og 550 foran 300 fjører bak.

 

Blir den ikke litt "pakkete" da hvis veien er ujevn?

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted

kjører på hakk 10 forran og bak på 3dørsen og syns den er mere en stiv nok. ligger godt på veien iallefall.

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Posted

Jeg kjører på 25 25 nå,syntes det er helt topp.

Prøvde å justere litt da jeg plagdes med at den begynte å sprette på bakenden når jeg spann,så da justerte jeg på det stiveste bare for å sjekke. Ble ikke bedre selvsagt,og var et helvette å kjøre den. Kjente når jeg kjørte over ei flue neste...

 

Prøvde også å justere på det svakeste. Fikk skikkelig backflash til en trimma Granada jeg hadde med orginal fjører og klare dempere...Eksosen var nesten neddi bakken,å lysa sto rett til himmels.... :D Jeg har da også 2wd

www.moldestuket.com

Posted
Bare jeg med 4wd som har Gaz Gold eller??

 

 

hoi . har kjørt gold på 4x4jeg . å er ikke lenge før jeg skal det igjen heller :) hehe nå på vinters tid så er det bare å mye dem oppigjen så man får litt feste iallefall.

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...