Jump to content

Ønskes kjøpt Luftfilterboks


Peder`n

Recommended Posts

Ja?...hva har den sitti i? Den skal sitte i en Kingcab...mener jeg den (heter)....Har du et bilde eller en beskrivelse av det?....så skal jeg høre med kollegaen som trenger det om det vil passe...

 

På forhånd tusen takk.

 

Peder

 

Men du bor jo i Røyken jo!...da kunne jeg kommet å sett på! hadde vært genialt...

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

Nei....forgassern til kollegaen min er anderledes enn den jeg har....Han mener det er noe Granada greier, den er firkanta oppå, med firkanta spjeld (2 stk) der man skal sette filterboksen nedpå....skal opp til Naboen (2.8 injection)å se på boksen hans, men send gjerne bilde. så skal jeg prøve å finne ut hva gassern hans HETER....pleier å hjelpe noe fryktelig! :rolleyes: Men han sier det ER en Weber.

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

DGAV heter den Granada type gassern. Var levert orginalt på Sierra på de første modellene.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...