Jump to content

Delesalg/salg Sierra 1991 coupe


FrodeSierra

Recommended Posts

(Ønsker allerhelst å selge hele bilen, går billig)

 

Hei:) helt ny her på forumet, men ble tipset om forumet av en kompis (Roko heter han her) :D

 

Jeg kjøpte meg en vinterbil, og syns sierra er ganske pene biler og når selgern var flik til å selge ble det kjøp for ikke mange uke siden! MEN så på vei hjem fra selger ryker toppakning. i allefall det jeg tror siden den bruker 4L kjøleveske på ca 1mil kjøring!

jeg har ikke råd til å fikse detta samt at omreg, eu godkjenning må betales og utføres før den kan brukes :rolleyes:

 

Så til Topic, jeg vurderer interessen for salg av bilen i deler eller hel! Den starter og går som ei klokke, men bruker NOEN liter kjøleveske for å si det pent.

det er lite rust på bilen, bortsett fra høyre forskjerm! Bilen er ZF regga, og det er i troms, så den har gått i saltfrie områder! Bilen har runna 225000km, men bærer ikke preg av km stand. tigth og fin, lettstarta, pent intreør, dører, panser, bagasje luke++ er 99% frie for rust, men litt klarlakk har flasset av!

 

Foresten funker alt det elektriske. eks lys, vifte, varmereg, setevarmer!

takluka er tett og funker fint :)

helt grei eksos på en også! ikke noe risting i ratte bremsene tar bra og ikke ugjevn

 

Er blitt veldig glad i bilen så liker ikke å kvitte meg med den :( men kan ikke la den ruste opp i vinter om noen her trenger deler eller vil ha hele bilen billig :) Tror helt ærlig at den ikke vil få noen problemer med eu heller, eneste som MÅ gjøres, er å hekte på brekk vaiern, ta av senkefjærene og fikse toppen :)

 

Jeg skal legge inn noe bilder her, og håper denna bilen fortsatt kan komme på veien i bli brukt til noe nyttig! Men **** å fort man blir glad i en bil :wub:

 

091387651114.jpg

 

091731928583.jpg

 

dsc02128.jpg

 

30092009001p.jpg

Edited by FrodeSierra

-Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.

*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt)

Link to comment
Share on other sites

el justering på frontlyktene? hele? pris?

 

Hei:) de er hele og fine, men tror ikke de har el justering men det kan jeg få sjekka opp helt sikkert i løpet av helgen,

kan du ikke komme med et bud på lyktene? håpløs på å gi pris, men lykteglasset og reflektorne er klare og pene :D

Edited by FrodeSierra

-Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.

*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt)

Link to comment
Share on other sites

Har lyst på de baksetelåsene. De som låser bakseteryggen fast i karosseriet.

 

Pris? :)

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

Har lyst på de baksetelåsene. De som låser bakseteryggen fast i karosseriet.

 

Pris? :)

 

hei :) skal ta å titte litt på de i morgen! da skal jeg få flytta bilen til et sted den kan stå fast til noen kjøper hele eller jeg kastern.

men skal se om de er i orden, så kommer jeg med en fin pris til deg :)

-Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.

*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt)

Link to comment
Share on other sites

Bump!

 

bilen kan hentes hel for 5000kr. alt du trenger å gjøre for å få skilter i 2 nye år på den er å bytte topp pakning ( bilen starter og går bra enda) og feste brekkvaieren)

 

så må omreg betales, og vips er bilen på skilt, MEN den kan også brukes som delebil++

 

trenger nytt hus til lykta mi siden det ene feste er knekt.. så skjekk opp om det er el justering, så kan jeg gi bud da ;)

 

det er ikke eljustering :(

-Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.

*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt)

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraDriver86

Er interessert i den sorte vingen bak. Pris?

selg bakvingen og noe annet på bilen så har du råd til ny motor ;)

 

du får solgt den hel uten vingen, og for eks. baksetene..

Link to comment
Share on other sites

1500kr, så har du ny motor å putte oppi... Er vel for fin til å høgges den der.

 

Ja den er for fin til å høgges! er jo nesten ikke rust på den, og alt annet funker borstett fra motoren som er ganske kranglete! men har kanskje funnet en annen bil jeg kan bruke i vinter så denna Sierran gå billig til den som vi ha den hel! :)

 

Er interessert i den sorte vingen bak. Pris?

selg bakvingen og noe annet på bilen så har du råd til ny motor ;)

 

du får solgt den hel uten vingen, og for eks. baksetene..

 

får nok solgt den uten vingen ogås ja :) 500kr kanskje :lol: har over hode ikke peil på pris men en kompis ville ikke solgt den for under 500 :rolleyes:

 

men som sagt er Hele bilen til salgs! og den går ganske billig :)

-Ford Sierra 4dør's 2.0 OHC CL. 1987mod.

*Ford Sierra 5dør's 2.0 Doch CL. 1991mod. (Først død, derette solgt)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...