Jump to content

Nye kjøre lys


2.0 I Doch

Recommended Posts

h4 bixenon i hovedlysa å så kjøper du h3 xenon å monterer inn i di innerste fjærnlysa :)

denne til hovedlysa http://www.vvme.com/standard-h439003-bixen...?cPath=44_46_35 anbefaler 4300 kelvin

å denne viss du skulle ha 55wat i fjærnlysa :) http://www.vvme.com/12v-5055w-h3-hid-conve...?cPath=44_45_21 anbefaler 4300 kelvin der oxo :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

nei nei nå røre du fælt her :P vi prøver igjen... du har to typer pærer på sierran din. d ene er H4 som er da kjørelys\nærlysa dine å i di innerste lysa har du H3 som er fjærnlysa.

d er oxo fjærnlys i ei H4 pære siden den har 2 glødetråder..

 

viss du kjøper di to kita jeg linka til så får du akkurat d du trenger. bixenon i hovedlysa(nærlys\kjørelys) å så setter du H3 xenon i di orginale fjærnlysa :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Prøver å ikke gå off topic, men dette handler jo om Xenon lys. (Å min erfaring) Er det ingen her i denne tråden som sliter med att lysene berre slukker helt uten forvarsel? Hadde noe voldsomt med feilsøking på mine. Levrandør beklagde seg å påsto først att "kittet" ikke tålte mye spenningsfall, noe jeg ikke hadde heller. Deretter prøvde jeg med rele å styrestrøm til omformeren som fikk konstant +12. Uten hell! Byttet pærer, uten hell igjen! Så det store spørsmålet. Kan det hjelpe å bruke kondensator siden omformerene er veldig nøyne på å få gjevn spenning? Når den lader ligger den jo på 12 - 14,5V.

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Jordinga var meget god da dette selfølgeli er like viktig som +, jordet i chassiet, men slipte vekk lakk først å primet over kontakten for å ungå rust senere ;)

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nei nei nei. Ikke det settet der. Det var det jeg kjøpte! Verkstaden selde ut flere sett, alle med H4 lykter returnerte settene, noen med H1 lykter returnerte. De settene der er ikker noe å lite på. :o

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...