Jump to content

Ford Focus 2008 stv, felgjakt - trenger hjelp.


Burley

Recommended Posts

Hei, jeg har kjøpt meg en 2008 mod ford focus stasjonsvogn i fargen vision blue.

 

Her er et kjapt mobilbilde fra når jeg henta bilen:

14102009020.jpg

 

Jeg er nå ute etter nye sommerfelger til denne i størrelen 18".

 

Jeg klarer ikke og finne noen felger jeg syns passer til denne bilen, kan dere komme med noen forslag?

 

Har også sett litt på disse felgene(se bilde nedenfor) men klarer ikke og finne noe bilde av disse felgene montert på en bil i fargen jeg har.

19_-255009106.jpg

 

 

På forhånd takk for alle svar.

Mvh

Kristian Bjørke

Edited by Burley
Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

 

Etter litt tenking så har jeg funnet ut at jeg ønsker like felger som bildet jeg har lagt ved første post.

 

Så hvis det er noen som kan hjelpe meg med å finne noen eller veit om noen til salgs så vennligst si ifra.

 

Mvh

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

 

Etter litt tenking så har jeg funnet ut at jeg ønsker like felger som bildet jeg har lagt ved første post.

 

Så hvis det er noen som kan hjelpe meg med å finne noen eller veit om noen til salgs så vennligst si ifra.

 

Mvh

Kristian

 

Se AutoDB-kode: 926681

 

Der har du samme farge og felga du lurer på:-) blir pent som F...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Se AutoDB-kode: 926681

 

Der har du samme farge og felga du lurer på:-) blir pent som F...

 

Sikker på at det er fargen antrasitt på bildene? Syns dem ser litt for "blanke" ut.

 

Har nå funnet ut at felgene finnes i 3 forskjellige farger.

1: Antrasitt med børstet kant.

2: Sølv.

3: Børstet sølv.

 

Noen som har et bra bilde som viser forskjellene på fargene på felgene? :)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nå har jeg hatt over 80 mil bak rattet på felgjakt, begynner mildt sagt å bli lei nå. Selger sier at felgene er strøkne, når jeg kommer dit så er dem f... kantkjørte og bulkete. Har skjedd 3 ganger nå, 3 selgere med dårlig syn. Gir herved opp jakten på og få tak i brukte felger!

 

Etter en samtale med lokal ford forhandler så fant jeg ut at jeg skal bestille meg splitter nye felger hos dem.

 

MEN jeg klarer ikke og bestemme meg for farge :S

 

Noen som har bilde av felgen som er avbildet i første post i fargene sølv og børstet sølv?

Edited by Burley
Link to comment
Share on other sites

Som sagt så har jeg gitt opp å få tak i brukte felger ^_^

 

Jeg vil ikke at denne bilen skal stikke seg så veldig ut, derfor har jeg lyst på orginal felger. Mulig dett er heilt bak mål for en som er 21 år, begynner å bli jeg nå vettu :)

 

Det største problemet jeg har nå er fargevalg på felgene som jeg viser i første post. Antrasitt, sølv eller børstet sølv ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...