autronic Posted December 3, 2009 Posted December 3, 2009 Hei. Er på jakt etter en 1987 til 1989 Ford Sierra stasjonsvogn med 4WD.Om det er OHC, DOHC, XR4x4, rust, manglende EU, oppgitt prosjekt, delebil,uten motor, defekt motor, defekt ( og/eller mangler ) det meste, spiller ingen rolle.Det eneste kravet jeg stiller er at den er 4x4. Hvis du har en eller vet om en, ta kontakt ! Bergen, Hordaland 90095440 -Trond XR8 ( XR4x4 med 1UZFE )
Taunus S Posted December 3, 2009 Posted December 3, 2009 Hei. Er på jakt etter en 1987 til 1989 Ford Sierra stasjonsvogn med 4WD.Om det er OHC, DOHC, XR4x4, rust, manglende EU, oppgitt prosjekt, delebil,uten motor, defekt motor, defekt ( og/eller mangler ) det meste, spiller ingen rolle.Det eneste kravet jeg stiller er at den er 4x4. Hvis du har en eller vet om en, ta kontakt ! Bergen, Hordaland 90095440 -Trond Halla. Har 1 stk. 90 modell 4x4 doch STV. Kvit farge. Stått lagra inne i 2-3 år. Uregistrert. Ser heil og grei ut utvendig, rust finnes nok, men rimelig bra. Starter og går, men må hentes på henger p.g.a. har bremseveske lekasje, antkelig hull i br. rør. Sprukket frontrute. Står lagra slik at det er litt stress å hente denne frem, men for den rette pris så....Har også et "lik" av en 86 modell 4x4 Ghia 2.8 Stv stående bak et hus. Mindre kaross skade, ok for rust, ribba for forskjellige deler, står vel egentlig mest som dele bil til min XR4i.Er noe dette av int. så send meg ein PM. Bilene befinner seg i Hordaland.
Recommended Posts