Jump to content

ØK: Deksel over varmeapparatvifte


RS|Stian

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

jeg har nettopp tatt et av min bil om det er likt på 3dørs og sedan kan du få det. stikk innom værte en dag såm ser vi om vi finner det. ligger nok der en plass

1983 5dørs sierra: død

1985 3dørs sierra: ist prosjekt

 

alt går, det er bare babyer som ikke går ;)

Link to comment
Share on other sites

alle de er orginale hull da :P ikke for og vare vanskelig,

er til feste kabler og sånn iselasjons matte mellom motor og der :)

Det er fullt mulig, men de jeg har sett er ikke sånn. Nå er denne plata lik på alle modeller men kan jo være at på noen så har dem laget ekstra hull.

 

jeg har nettopp tatt et av min bil om det er likt på 3dørs og sedan kan du få det. stikk innom værte en dag såm ser vi om vi finner det. ligger nok der en plass

Mener det er forskjellig desverre :(

Link to comment
Share on other sites

Det du burde gjøre er å dra på et hoggeri, der har de alltid mye slike deler i bra stand.. bla hos Bø Bilco i Seljord står flere sierraer, vært et besøk om du er på jakt etter bra deler..

 

Jeg skal kanskje forbi der på fredag, kan sikkert ta en tur innom for deg om du vil?

Link to comment
Share on other sites

Det du burde gjøre er å dra på et hoggeri, der har de alltid mye slike deler i bra stand.. bla hos Bø Bilco i Seljord står flere sierraer, vært et besøk om du er på jakt etter bra deler..

 

Jeg skal kanskje forbi der på fredag, kan sikkert ta en tur innom for deg om du vil?

Hadde vært flott om du kunne gjort det, Jostein :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...