Jump to content

S: MK1 Momdeo stv "delebil"


chrizz_g

Recommended Posts

Hei.

 

Har en litt kollisjonskadet hvit 1995 Mondeo stasjonsvogn jeg skulle blitt kvitt.

Har kjørt i rævva på en annen bil med den, og fikk en skade foran.

Har begynt å rette den, og har alle delene som skal til, men lurer på hvor mye den er verdt som den står.

 

Bilen er en 2.0 med manuell, ikkeno utstyr utenom det "vanlige"

Rulla 260k trur jeg.

 

Bud?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Noen bilder hadde vært greit, likeså hva som må skiftes for å få denne på veien igjen. Er på jakt etter et nytt prosjekt der jeg kan bruke deler fra min døde bil.

 

Er bilen kjørende i nåværende tilstand?

 

Godt poeng. Har ikke tatt noen ferske, men tok et bilde av hvordan den så ut rett etter den var borti en annen bil.

 

Har skrudd av alt som er ødelagt, har kjøpt inn komplett front fra en delebil, kjøpte den fangerbjelka som er sveisa i fronten ny, så den er også med. Er stort sett bare jobben som gjenstår. Den på på eu også. Brekket er dårlig, så det må gjøres noe med, også har den stått i et år, så høyrehjulet bak har låst seg, men det kan jeg alltids løsne på. Starter å går.

 

 

DSC00019.jpg

Link to comment
Share on other sites

Synd du har handlet inn front deler da, jeg har alt liggende utenom den bjelken. Du kan jo sende meg en pm med pris antydning om du er hissig på å bli kvitt den. Har ikke så mye å rutte med om dagen siden jeg er permitert, men er på jakt etter en billig bil å bruke til jobben for a slippe å dra på så mange mil på min mk3.

 

Er forresten bak fangeren hel?

Edited by viceguy
Link to comment
Share on other sites

Ditto :D

Som nevnt i svar til deg så syns jeg 5000 kr er alt for mye for bilen når man ser tilstanden på bilde og den veldig begrensede informasjonen du gir. Kommer nok til å prøve å finne enten et bedre utgangspunkt til samme pris eller et dårligere til lavere pris, ønsker deg lykke til med salget

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...