Jump to content

Omega (Opel) 2.0 vurd. solgt


Caprimaniac

Recommended Posts

Da skal jeg vurdere å kvitte meg med min nydelige Opel Omega RWD.

Flott sladdebil og utrolig god å kjøre.

Farge: Grå metallic.

Masse rust.

 

Nye styrestag, endeledd, bærekuler, skiver & kalipere bak, dempere bak, fjører bak m.m.

Trenger EU i år.

 

Kan følge med: to sett stålfelger, 3 stk. dører, 1 stk motor og gir. OK. Vinterdekk, noe slitte sommerdekk.

 

Befinner seg i Skedsmo.

PM eller tlf. 99521298

 

Pris? 5000?

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

har en bekjent som trenger ny diff. er en mulighet får at jeg kansje kan trenge noe også, men skal ta og se nærmere over bilen i mårga og se om jeg kan trenge noe :)

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

har en bekjent som trenger ny diff. er en mulighet får at jeg kansje kan trenge noe også, men skal ta og se nærmere over bilen i mårga og se om jeg kan trenge noe :)

 

Hadde en diff jeg annonserte for et år siden eller så. Ingen kjøpere, så den ble skrotet.

 

Bilder ? mulig en kompis er interesert

 

Desverre. Mulig jeg har noen gamle feriebilder. Ikke mye å se på nå. Rustflekker her og der, fangere som slenger litt. Sorte stålfelger, sår i lakken..... Den er kjørbar & sliten. Motor svetter olje i front av kam og veivaksel.

 

Jeg glemte å si: Frontrute ny for 3? år siden (samtidig ble vindusramma sveiset).

 

Hvis du er intressert, kan jeg klare å ta bilder, ittno problem.

 

MVH

RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...