Jump to content

Recommended Posts

Posted

kan man bruke 18" på en vinge? isåfall dekk dimensjon

eller med 17" hvilken dimmensjon

skal bli godkjent og så må jo passe til bilen

bilen er senket 25mm med coni, noen som kan hjelpe her da?? :blink: :huh: :huh: :)

Savner et prosjekt.......

Guest fåården
Posted

mener jeg har sett vinge med 18.. tror nokk d skal gå.. ikke skyt meg viss jeg tar feil da :P

Posted
mener jeg har sett vinge med 18.. tror nokk d skal gå.. ikke skyt meg viss jeg tar feil da :P

litt vanskelig det da, men vet du om den var godkjent da?? skal sikkert alltid få det til å passe, men å få det godkjent og vettu :D

Guest fåården
Posted
men vet du om den var godkjent da??

godkjent?? hva er d :P :lol: :P

Posted

Man ligger ihvertfall innenom de 5% som man må om man bruker 225/35-18 eller 215/40-17, men de felgene du tenker på mener jeg du ikke får til din bil i 17"

Posted

Med 19" så må man ha 215/30-19 får og holde seg innenom de 5%, tror ikke man får denne dimensionen heller. Ikke spesielt pent heller spør du meg, 19" er for stort.

Posted

18" er absolutt det største jeg kunne tenkt meg, 19" blir for stort, det er jeg enig i, hehe har jo ikke valgt hvilken felger jeg skal ha, klarer alldrig å bestemme meg :angry:

skal ihvertfall være gull felger hehe :wub:

Posted
Med 19" så må man ha 215/30-19 får og holde seg innenom de 5%, tror ikke man får denne dimensionen heller. Ikke spesielt pent heller spør du meg, 19" er for stort.

Minste dimensjonen man får i 19" er 215/35-19 ;) Skal man ha stoooooooooore bremser så må man ha såpass :P

Posted

Minste dimensjonen man får i 19" er 215/35-19 ;) Skal man ha stoooooooooore bremser så må man ha såpass :P

hehe sant det, hva tror du di gamle skinnene på biltilsynet sier når jeg kommer med 19" og noen syke bremser når jeg skal godkjenne og tolle bilen min +??hehe :D :P

Posted

hehe sant det, hva tror du di gamle skinnene på biltilsynet sier når jeg kommer med 19" og noen syke bremser når jeg skal godkjenne og tolle bilen min +??hehe :D :P

Godkjenne og tolle inn gjør du FØR du gjør noen modifikasjoner... ;) Ellers så får de vel anfall vil jeg tro :blink:

Posted
Godkjenne og tolle inn gjør du FØR du gjør noen modifikasjoner... ;) Ellers så får de vel anfall vil jeg tro :blink:

hehe ja du har vel rett idet, tenkte jo ikke på det jeg vettu hehe :( :rolleyes: :D

Posted
8x18" Speedline... ;) Ellers så er de nye Compomotive MO i 18" ganske kule da *lete etter bilde*

uff, nei de liker jeg ikke... :unsure:

Posted

felgene koster 7140 i england, hvor mye tror dere de koster ferdig levert her i norge??