s10an Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Noen som har kjørt litt effekt på den blå turbokongen clutchen? lamell og trykkplate, eller er det bare søl? jeg har en sånn liggende og det begynner å bli skrallt med dollars. så hadde vært fint å slippe å kjøpe nytt svinghjul og 7.25" clutch nå. Effekt i motorn min..tja har gt3076r. Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Tore_TJ Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 alcon clutch og trykkplate eller ap. Ikke så dyrt det fra woodford.
Åshøgda-raceway Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 kjørt med slik blå lamel og org trykkplate i flere år,ingen prob på 2wd ihvertfall:)
s10an Posted March 8, 2010 Author Posted March 8, 2010 suverent Åshøgda, var det jeg håpa på bare den holder noen runder i år så får det være bra. Tore Tj: da er ikke veien lang til skikkelig clutch, som uansett skal på. må bare ha i riktig girkasse først Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
s10an Posted March 8, 2010 Author Posted March 8, 2010 nei assa er ikke noe galt med alcon eller ap. Jeg skal ha to platers 7.25" clutch, og det kan godt være ap det, får se hva som blir greiest å få tak på. Raserbil vettu Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Stianwang Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Noen som har kjørt litt effekt på den blå turbokongen clutchen? lamell og trykkplate, eller er det bare søl? jeg har en sånn liggende og det begynner å bli skrallt med dollars. så hadde vært fint å slippe å kjøpe nytt svinghjul og 7.25" clutch nå. Effekt i motorn min..tja har gt3076r. jeg brukte den med sachs zf forsterket trykkplate og full tømming av en netics e-50 turbo og den slura ikke hvertfall
Recommended Posts