Jump to content

Orginal vingebil selges


RemotioN

Recommended Posts

Heisann, Selger en orginal vingebil.

 

- 200 block/ topp

- Kms datasprut

- 1000cm3 dyser

- GT 35 turbo

- custum kammer

- plenum spacer

- forstørret bunnpanne

- portet topp

- nyoverhalt topp og bunn ++

- poly foringer i for og bakstilling

- GM diff

- GAS coilovers

- Bosh 044 bensinpumpe

- Black diamond skiver

- Ferrodo klosser

- Cobra alarm

 

 

 

blir for mye og skrive om, ring for mere info.

 

pris 250 000,-

 

Tlf 91859438

 

611822.jpeg

611825.jpeg

611827.jpeg

Edited by RemotioN
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Eyy.. gamlebilen min jo.. Den der var det jeg som registrerte for første gang i ålesund for 4 års tid siden :) har den fortsatt de svarte baklyktene jeg lagde? ;)

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Link to comment
Share on other sites

Eyy.. gamlebilen min jo.. Den der var det jeg som registrerte for første gang i ålesund for 4 års tid siden :) har den fortsatt de svarte baklyktene jeg lagde? ;)

 

da er nok det feil bil. pga den bilen har vært registrert i norge i snart 10 år. desverre ;) og det er orginal lykter bak.

 

Og prisen er fortsatt uprutbar den samme?

 

den er nok prubar jo. men ikke så alt for mye tror jeg. du kan jo evt ringe det nummere. (er broren min sin bil)

elr gi meg et bud hær så skal jeg videre formidle.

er bude bra, så kan du komme hente så fort du har mulighet for det :)

 

Kan ikke være så vanskelig og låne et kamera og ta noen bilder :)

 

det kommer bilder. ;P

Link to comment
Share on other sites

Det er samme bilen. husker det skiltnr godt ;) så står det at den der er vert registrert i norge i 10 år er det feil. mulig jeg har det første vognkortet på den liggende hjemme :) var orginale baklykter på den som jeg slipte ned og lakkerte med svart base iblandet transparent lakk. mener den fortsatt hadde de lyktene på gatebil mai i fjor :)

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Link to comment
Share on other sites

Det er samme bilen. husker det skiltnr godt ;) så står det at den der er vert registrert i norge i 10 år er det feil. mulig jeg har det første vognkortet på den liggende hjemme :) var orginale baklykter på den som jeg slipte ned og lakkerte med svart base iblandet transparent lakk. mener den fortsatt hadde de lyktene på gatebil mai i fjor :)

 

lyktene er ikke blitt gjort noe med. de har min bror selv sotet. bilen står som første gang registrert i norge 2000 elr 2001 vis jeg ikke husker helt feil. vet du hvor bilen er blitt impotert fra? pga denne er tatt inn fra sveits.

Link to comment
Share on other sites

lyktene er ikke blitt gjort noe med. de har min bror selv sotet. bilen står som første gang registrert i norge 2000 elr 2001 vis jeg ikke husker helt feil. vet du hvor bilen er blitt impotert fra? pga denne er tatt inn fra sveits.

Den er registrert første gang 28 August 1986, i Norge 14 Juli 2005 ;) Og på nåværende eier 18 Januar 2007. Noe mer du lurte på? :P ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...