Jump to content

S: IST motor

Recommended Posts

Guest pzycho
Posted

Har plukket ut motoren i IST'en nå.. bilen skal få ny lakk og understell, så skal det bli cosworth :)

Motoren nykker litt på lavt turtall, må bytte plugger/ledninger og fordelerlokk, så blir den fin..

turboen har litt slark.. men fungerer..

Cosworth stempler/råder, forsterka lagre, EBB porta topp, kent kam, underspyling, tillegsdyser, større bensintrykksregulator, tenningsforskyver, med girkasse..

prisantydning 8-9k eller bud

Mvh

Øystein

Posted

KJørte du den motoren med turbo før EBB porta den? Ev. merka du mye forskjell? Har litt lyst å la EBB leke litt med toppen min også...

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Guest pzycho
Posted

kjøpte den ferdig porta og greier.. men EBB er bare anbefale, sett og hørt mye bra om han.. ALDRI noe dårlig :)

Bilder ligger her.. : http://www.hommersak.com/gallery2/album19/...mens_verdag_003

Manifoilden må gjøres noe med.. kuttes av og sveises på nytt.. eller flytte actuatoren.. hvis ikke går ikke panser igjen..

Guest sh0rty^
Posted

Å mye ladetrykk har du kjørt på?

Ossen type tilleggsprut er det på den? trykkbrytere? i tilfelle hvor mange dyser? Hvor er de satt inn hen ?

Guest pzycho
Posted

det er bare 2 tillegsdyser som er satt inn rett før spjeldet.. har ikke trengt dem på ladetrykket jeg har kjørt den på.. 0.5 .. drar som **** den motoren der..

Er skikkeligt topp-bolter også, ikke strekk..

Guest Lille rudi
Posted

Fott solgt motorn? Du skal få bud av meg på 6.5k ;)

Guest pzycho
Posted

byr du 7 så kan du hente den :)

har ikke plass til den stående lenger.. turbomanifoilden ligger på skolen nå,, får ikke denne hjem før onsdag neste uke..:/ (brukt den som mal)

Guest Havari
Posted

Hvor i landet står motoren?

Guest Lille rudi
Posted

hmm må tenke litt, får ikke løn før den 1 neste måne. Men eg gir lyd på mandag eller noe om eg skal ha den.

Havari: den er rett ved sidn av stavanger, 10-20 min fra.

Guest Lille rudi
Posted

Får eg cooler å dump med og? for 7k?

Guest Lille rudi
Posted

Får eg me alt de eletriske dippedutane og? Alt så må til for å få an i bilen min? Evnt hva får eg ikke med til 7k?

Skal sjå om eg får tid til å gå i banken på mandag å ta ud penger, viss eg får ud penger da kommer eg å henter den før onsdag, da reiser eg vekk.

Guest pzycho
Posted

du får me tenningsforskyver, ledninger til den og bruksanvisning og det den skal kobles til på motoren...

så lenge du har is fra før trenger du ikke mere ledninger..

får også med girkasse.

kun girkasse og motor.

ikke intercooler og dump, det er solgt.

Guest Lille rudi
Posted

Eg jir lyd på mandag vis eg komme i banken å ta ud penger.

Guest Lille rudi
Posted

Har du noe formening hvor myje den er kjørt?

Guest pzycho
Posted

den er ikke kjørt mye etter den ble bygget sammen.. han som bygget motoren kjøpte bilen i fjord, satte i motoren, kjørte sikkert litt med den, også ble den stående, da jeg henta den hadde den stått i 3-4 måneder.. og jeg har bare hatt noen småturer med den,, aldri kjørt ut av hommersåk med den.. :)

Guest Lille rudi
Posted

Har du jort noe med den da? Hvordan vett du at den har cossi stempler,forstarka lager å porta top? Sett kviteringer på det eller hva?

Guest Lille rudi
Posted

Har du eit nummer eg kan nå deg på i morgen viss eg kommer meg i banken. Har sletta de eg fekk av deg i mailn.

Guest pzycho
Posted

det er cossie-nisse på t4e forumet som har bygget den.. har ikke sett kvitteringer på dette nei.. du kan jo snakke med han om du vil.. han vet hva som er gjort med den,, jeg har jo skrevet det også..

jeg har ikke gjort noe med den nei..

Guest Lille rudi
Posted

Ok, men eit nummer eg kan nå deg på i morgen då!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...