Caprimaniac Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 (edited) Hei. RS Euroford har leid Gardermoen noen datoer i sommer for trening & testing. Alle kunder & bekjennte er herved invitert. Neste dato er onsdag 12. mai fra 16.30- 20.00. Det vil koste 100,- å kjøre. Jeg sørger for kjegler slik at vi kan kjøre SS2. Tidtakning fikser "noen". Send meg en PM dersom du faller inn under kategorien "bekjent eller kunde" og har lyst til å være med. MVH Rune/RSE Edited May 9, 2010 by Caprimaniac Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Caprimaniac Posted April 27, 2010 Author Posted April 27, 2010 (edited) En våt ettermiddag men med gode resultater for egen del. Bremser justert og kjørehøyden funnet FOR LAV! En stk. tommel forstuvet- det var uvant med så rask og brutal selvoppretting med en (litt for?) rå castor- vinkel. Ellers hygget vi oss i uværet. Vi innbyr til flere slike kvelder utover sommeren, så fortvil ikke dersom du gikk glipp av denne nesten gratis mugligheten for litt kjøring. MVHRSE Edited April 29, 2010 by Caprimaniac Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
351RS Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Hehe, ja her ser du hva vi åsså må slite med. Er ikke så lett når alt kommer til stykket. PS: kommer du på vår kjøring til lørdag? Da kan jeg ta med rådene dine. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
tonyku Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Jeg kommer innom å kjiker en tur Står sikkert ved bommen i 1615 tiden ^^ Værmeldingen ser jo grei ut og. -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring
Caprimaniac Posted May 9, 2010 Author Posted May 9, 2010 Se trådstart!RSE Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Recommended Posts