Laukenmk2 Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 (edited) Jeg har rustfritt grenrør fra Turbokongen med divided t3 flens(billige typen til 3000kr), og skal montere en t34 turbo på den. Åpningen på eksoshuset som skal monteres på grenrøret, er "ganske" mye mindre enn hullet på pakningen, og hullet på divided flensen på grenrøre t i areal. Er den beste løsninga og bare porte opp eksoshuset slik at åpningen blir like stor der, som på pakningen? Slik at ikke lufta stanger imot? Er det andre her som bruker divided t3 flens sammen t34turbo? Hvordan har dere løst det i tilfelle?Takker for alle innspill:) MvhFrank Edited March 25, 2010 by Laukenmk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Hvor mye i mm er forskjellen ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laukenmk2 Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Pakning\grenrør er 67mm x 49mm Eksoshuset er 57mm x 44mm(Dette er målt på et 48ar eksoshus, regner med det er likt som 63) Er en del og pusse ut kan man si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Høres ut som om du har t4 flens på grenrøret etter min elendige husk.. passer bolthullene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laukenmk2 Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 Høres ut som om du har t4 flens på grenrøret etter min elendige husk.. passer bolthullene? Passer det ja. Skal være T3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 port i vei. evt få sveist på en som passer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now