Guest Ole Martin Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Hei. Har ein ford scorpio 88model ståande og har litt lyst å få litt HK i den, så no har eg ein 2.9 24V cosworth Med lednings nett og hjerner. Men så lurer eg på korleis det er å bytte ledningsnett? Og om det er berre motornette som må skiftast? Så er den manuell og så har eg fått taki ei automat kasse som har stått på ein Scorpio cossi før så lurer eg på om det er vanskelig å bygge fra manuell til automat? Eller om det er ei manuell kasse som passer på den motoren? Er ny innen ford så Trenger litt Hjelp:) Hadde våre kjekt med raske svar pga må sei i fra om eg vill ha motoren Mvh Ole Martin Larsen
Truckdriver Posted April 3, 2010 Posted April 3, 2010 Vanlig v6 manuell kasse passer. Ta med svinghjulet fra samme bilen du henter kassa fra, ettersom MT75 kassa og T9 kassa ikke har like tykt svinghjul. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal
Guest Ole Martin Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Takk for tipset:D Men nokkon som veit korleis det er å bytte lednings nett?
Recommended Posts