Jump to content

V6 sugemotor og turbomotor.


Ørjan G

Recommended Posts

Den billigaste måten å byggja ein goe 2,9 turbomotor e´å bytta ut 2,9 veivo med ei 2,8 veiv og tilpassa registerdrev.

Motoren skruast saman med ARP rådebolta og Clevite 77 veivlager frå Summit. Kompresjonforholdet vært ca. 7,4:1 so e da ein so gamal turbomotor ska ha.

Eg skrudde kun tå bunnpanno på mi 2,9 maskina og bytta te 2,8 veiv sjøl 28.03.2011

Edited by Ørjan G
Link to comment
Share on other sites

:blink: Då er prosjekt RRSS påbyrja.

Planen e å byggja ein 2,9 sugemotor og ein 2,8 turbomotor.

(Og so vart da en 2,85 turbomotor og.)

 

Ein 2,8 og ein 2,9 motor er kjøpt inn og skrudd i dela og vaska.

2,9 sugemotorn byggjast fyst.

Alle kvasskanta på alle dela er filt ned. Oljekanal e porta.

Alle sylindra e honte.

6 2,8 stemple e tilpassa med fil å he fått nye Speed Pro ringa tilpassa med fil.

6 2,8 råde he fått ARP bolta og 77 lager. Da heila vektjustert te 1244 gram.

2,9 Oljepumpo demontert og shimma te høgare oljetrykk.

Piper 290 kamkit me lyftarer og fjæra e kjøpt.

Moroso Ford TFI H.O. coil e kjøpt.

Pacesetter headers e kjøpt.

Pakningsett e kjøpt.

--------------------------------------------------------------------------------

06.09.10. Veivo pollert og oljehål slipt ovale.

07.09.10. Veivo vaska, blåst og montert i blokko.

12.09.10 Alle 2,8 stemple montert i 2,9 blokko.

13.09.10 3 svinghjul vaska og gjort klar te dryg letting.

15.09.10 Levert svinghjul.

19.09.10 Eine toppen ferig porta.

16.10.10 Prøvemontert Piper BP285. 221 grader v/1,27. LCI 102. B)

24.10.10 Montert kam, løftera og toppa.

14.12.10 Kjøpt 7,5" 3,91:1 diff. m/ sperra.

15.12.10 Henta svinghjul ette 3 mnd, dreiaren har inkje gjort ein skjit.

 

15.02.11 Snubla øve ein 2,9 twinturbo motor med Toyota Supra Turboa og 200 ccm dyse.

22.02.11 Ny avtale med same "luren"dreiaren om å dreia ei 2,8 og ei 2,9 veiv.

23.02.11 Testa tilpassa sjølv med handverkty.

25.03.11 Jau, da gjekk me heimelaga au. 2,9 motor med 2,8 veiv vært 2,85.

28.03.11 2,9 motor ferdig samanskrudd med 2,8 veiv so e pollért, kvasskanta fjerna og oljehol ovalisert, skifta veivlager, porta oljekanal i blokko og shimma oljepumpo, omlag 7,0:1 i komp. Draumen er omlag 1,6 BAR og 300 hk v/ 4000 o/min so billigt so mogeleg.

30.03.11 Montert 2,8 svinghjul, Cosworth clutch, MT-75 gearboks.

04.04.11 Motor, gear og 4x4 travers på plass.

Edited by Ørjan G
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...