Guest Cossie77 Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Noen som har erfaring med dette? Og er orginal Ford styling billigere enn i Norge? Slipper man å betale moms på det? Bor i Trondheim, så Fordhallen i Østersund er vel det nærmeste. Noen som har handlet med dem? Kan man feks få fraktet delene til Storlien? Noen begrensning på deler i Tollen? Har tenkt meg RS frontfanger og sideskjørt, samt orginal baklukespoiler til min 2002 Mondeo. Og evt st220 bakfanger med 2 eksos hull. Lurte bare på om det er noe å spare på og hvordan det fungerer i praksis RoyTrondheimMob: 92061693
grcossie Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Moms skal du betale, ellers ingen andre avgifter. Alternativet er å hente delene selv, og satse på å ikke bli stoppet
bige Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 etter egen erfaring lønner det seg og reise over til den forhandleren i sverige du ønsker og kjøpe i fra .Har oppdaget att Brant bil rett over grensen -svinesund - bruker to priser - en til svensker og en til Norbaggar .Dette så jeg selv når jeg var innom for og kjøpe noen deler ,samtidig hadde deleekspeditøren en tlf fra norge med spørsmål om deler .Så selv han byttet prisliste til "norsk" prisliste som var 40% ca høyere enn den svenske veiledende .
Recommended Posts