Jump to content

hente nytt prosjekt i helga


kai-f250

Recommended Posts

skal på tur i helga og hente meg taunus prosjekt :lol: alt er bredda i stål og sveist. er corvette c5 baklykter på den, han som har bygd den har brukt over 2500 timer bare på breddinga, så gjekk han lei hele prosjektet. men ser for meg at det finnes håp enda for den.

 

1 pri er og få slipt den ned og grunna den, så forandre litt på hjulbuene forran, synst ikke dei sto helt i stil med resten.ser ikke så ille ut som på bilde men planen var og ta bort den nederste kanten på hjulbuen :lol:

 

 

så hva synst folket? noen som har sett den før eller

 

taunusforrfra.jpg

 

taunusside.jpg

 

taunusbak.jpg

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

Sett bilder før ja. Var vel 2 stk. påbegynt av samme mann. Byggestarter holdt til i Florø? Bil står i Svelgen nå??

 

Dette hadde i allefall ikkje eg gadda å begynt på.. Her er det langt heim..... '

Kva med alle deler som mangler? Følger dei med?? Ruter, pakninger, osv,osv.

Mi meining er at dette blir eit svært dyrt prosjekt å fullføre.

Når det gjelder sjølve seksjoneringa/ombygginga av kaross, skal eg la være å uttale meg, då mi personlige meining ikkje betyr nokofor andre...

Link to comment
Share on other sites

Sett bilder før ja. Var vel 2 stk. påbegynt av samme mann. Byggestarter holdt til i Florø? Bil står i Svelgen nå??

 

Dette hadde i allefall ikkje eg gadda å begynt på.. Her er det langt heim..... '

Kva med alle deler som mangler? Følger dei med?? Ruter, pakninger, osv,osv.

Mi meining er at dette blir eit svært dyrt prosjekt å fullføre.

Når det gjelder sjølve seksjoneringa/ombygginga av kaross, skal eg la være å uttale meg, då mi personlige meining ikkje betyr nokofor andre...

 

 

stemmer d ja:) fikk den so billi at e bare må hente den.. ruter følger med men er ik nøye med da eg ska ha bur og og mest trulig plexi ruter.. skal lage til sierra understell bak vertfall så får e se ka e finne på forran :P

 

må se litt mer nøye på den men trulig blir det bare leketøy :)

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

stemmer d ja:) fikk den so billi at e bare må hente den.. ruter følger med men er ik nøye med da eg ska ha bur og og mest trulig plexi ruter.. skal lage til sierra understell bak vertfall så får e se ka e finne på forran :P

 

må se litt mer nøye på den men trulig blir det bare leketøy :)

 

Som leketøy/banebil, kan nok dette sikkert være eit overkommelig prosjekt ja. Får i allefallein "1 of a kind" Coupè, det er sikkert..

Link to comment
Share on other sites

Som leketøy/banebil, kan nok dette sikkert være eit overkommelig prosjekt ja. Får i allefallein "1 of a kind" Coupè, det er sikkert..

 

 

yupp..duger fint til det.. men som sagt, bilda lyver MYE... så får se, kansje blir det en "1 of a kind" gatebil me skilt :P hadde vert nice det og :P

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...