Jump to content

Vurderer kjøp. Tanker ang. bilen?


caan

Recommended Posts

Hei.

 

Vurderer og kjøpe denne:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22373093

 

 

Noen som har noe mer info eller tanker ang bilen?

 

Hva mener dere om:

 

Motor\gir?

 

Understell?

 

Videre trimming?

 

Ellers ting som slår dere?

 

 

 

 

Takker for alle svar!

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner litt til denne bilen.

Er en import bil så vidt jeg vet, f.eks... Kan altids finne ut litt mer :)

Selger min bil også, åpen for seriøse bud: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1109030;Modified=1274213417

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Fin bil du hadde der :)

 

Ja, all info du kan skaffe er interessant! :)

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

Eg kjenner til denne bilen, eg holdt på å kjøpe denne vinteren 2008, men så kom han å bydde høgare.Kjenner og tidligare eigar. Han som eiger den no, har stelt fint med den, vasket og polert den ofte, fikset/oppgradert diverse på bilen. Bilen ser veldig bra ut, einaste som er å kicke(med mindre han har fikset det) på er rust i eine hjulbuen, bilen blei, dulta borti så den fikk ein bulk, dette blei fiksa på eit lakkverksted her i området. Men har begynt å ruste igjen, han som hadde den var forsein med å reklamere på reperasjonen. Har sjølv køyrd mykje ilag med denne bilen, den går godt, og den ser veldig bra ut. Den blei nyleg ombygd frå 4wd til 2wd i vinterperioden. Blei vel importert ifrå Sveits meinar eg å hugse, i strøken tilstand.

 

Det var det eg kunne bidra med no. Kan hende eg kjem på meir eller kan finne ut av noko, visst ønskelig.

Link to comment
Share on other sites

Eg kjenner til denne bilen, eg holdt på å kjøpe denne vinteren 2008, men så kom han å bydde høgare.Kjenner og tidligare eigar. Han som eiger den no, har stelt fint med den, vasket og polert den ofte, fikset/oppgradert diverse på bilen. Bilen ser veldig bra ut, einaste som er å kicke(med mindre han har fikset det) på er rust i eine hjulbuen, bilen blei, dulta borti så den fikk ein bulk, dette blei fiksa på eit lakkverksted her i området. Men har begynt å ruste igjen, han som hadde den var forsein med å reklamere på reperasjonen. Har sjølv køyrd mykje ilag med denne bilen, den går godt, og den ser veldig bra ut. Den blei nyleg ombygd frå 4wd til 2wd i vinterperioden. Blei vel importert ifrå Sveits meinar eg å hugse, i strøken tilstand.

 

Det var det eg kunne bidra med no. Kan hende eg kjem på meir eller kan finne ut av noko, visst ønskelig.

 

 

Takker for info ...

 

Blir så jeg henter denne bilen i morgen ..så får vi bare håpe at dette er et bra eksemplar ;)

 

Mvh

- 86 Vingebil  - 75 Corolla KE20 - 13 Audi A4 Quattro

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...