Kenneth Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Hei, trenger 1stk banjobolt til vannkjøling, cosworth turbo. Var innom lokale Tess for å høre, men de hadde ikke. Pris blir vi enige om.PM meg. Holder til i Nord-Trøndelag.Kenneth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Har også vært innom Tess siste to ukene for å kjøpe banjobolt. Men er jo egentlig ikke nødvendig med en banjo-kobling. Jeg endte opp med å kjøpe en kobling som bare var til å stikke vannslangen inn på, og klemme fast med en slangeklemme. Mye bedre, og fikk i tillegg slangen lengre vekk fra turbo. Dette har Tess. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-k Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Hei.. jeg har bolt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 Har også vært innom Tess siste to ukene for å kjøpe banjobolt. Men er jo egentlig ikke nødvendig med en banjo-kobling. Jeg endte opp med å kjøpe en kobling som bare var til å stikke vannslangen inn på, og klemme fast med en slangeklemme. Mye bedre, og fikk i tillegg slangen lengre vekk fra turbo. Dette har Tess.Ja, hadde tenkt noe slikt, men kommer nok til å bruke de banjokoblingene jeg har:) eller takker jeg for tipset:) Hei.. jeg har boltHar prøvd å sende deg pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 bump.. fortsatt ikke skaffet.. :\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleppemachine Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 bump.. fortsatt ikke skaffet.. :\ jeg har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 Kjøpt, takk til kleppemachine:) kan stenges. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts