Jump to content

kleppemachine

Gjest
  • Posts

    499
  • Joined

  • Last visited

About kleppemachine

  • Birthday 07/19/1985

Medlemsinfo

  • Bosted
    Oslo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male

kleppemachine's Achievements

Ford

Ford (5/6)

  1. Som nevnt tidligere, Supra: http://www.finn.no/f...nnkode=42626534 En god kamerat av meg som selger. Kan virkelig anbefale denne bilen.
  2. Hehe, ja den blir godt brukt
  3. Farge på dørene, evt bilder?
  4. Trenger heldigvis ikke kjøpe cosworth nå, men er lykkelig over min egen sierra cosworth som bruksbil og banebil som "aldri" svikter meg. Finnes ikke no mer lykke enn å sette seg inn i en cosworth, sommer, som -25 vinter å bare cruise avgårde og ha "350 oppsett" som alltid fungerer.
  5. Ønsker å kjøpe 4 stk dører til sierra cosworth 4x4, helst i fargen magenta. Må være fri for rust og bulker. Pris: ? Sted: kjørbar avstand fra oslo Tlf: 95973023
  6. hehe, skal ikke tvile på det. Blitt ca 3300 km pr mnd nå i 2012:) Runda 342.000
  7. slett. fått tak i
  8. Legger ut annonse for en kamerat. Ta kontakt med han på: 958 29 578 Befinner seg i Telemark, Stathelle. Finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37022463 Selger et uferdig ISturbo-prosjekt grunnet lite tid og liten lyst. Prosjektet har stått i 3 år. Bilen er en 1991 mod. Ford Sierra Sedan i grønn metallic (Aqua Jade). Bilen har lite rust til Sierra å være. Utstyr: - 15" Diamond Cut felger - Cosworth-vinge - Cosworth frontfanger (ikke montert, det må påregnes noe arbeid) - 40mm senkefjører Motoren har følgende spesifikasjoner: - Cosworth stempler - Cosworth råder - Cosworth oljepumpe med underspyling - Nye rammlager og thrustlager - Nye rådelager - Nye stempelringer - ARP rådebolter - ARP studs - Volden racing turbomanifold (midtmontert turbo) - Toppen er overhalt, nye ventiltetninger - Bensintrykksregulator - T3 turbo fra Saab(lader, men bør nok overhales) - Gule Cosworth-dyser - Haltech E6X datasprut (ikke mappet) - Innovate LC1 bredbåndslambda Har også en 205 blokk til og en god haug med diverse deler liggende som godt kan følge med.
  9. Min brukte endel olje og blårøyk etter motorbremsing. Byttet stempelringer og honet sylindrene. Nå har den ikke brukt noe olje etter 16.000 km ink banekjøring.
  10. Det der er bare "produkt/artikkelnummer" på selve eprom chipene. Så det er umulig å vite hva som er programmert på den. Da må den analyseres ved hjelp av en leser.
×
×
  • Create New...