carfreak Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Hei! Jeg skulle hatt tak i en chip som jeg kan bruke frem til jeg får meg nye dyser.Har nå blå dyser, og har en 2 bars map-sensor liggende. Så da ville jeg tro det skulle passe bra med en 4x4-chip.Trenger forsåvidt også en brakett til gasswiren om noen har det. Om noen har dette så er det bare til å ta kontakt på 48070173 eller sende meg en PM.Pris blir vi enige om
Aggi Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Hei! Jeg skulle hatt tak i en chip som jeg kan bruke frem til jeg får meg nye dyser.Har nå blå dyser, og har en 2 bars map-sensor liggende. Så da ville jeg tro det skulle passe bra med en 4x4-chip.Trenger forsåvidt også en brakett til gasswiren om noen har det. Om noen har dette så er det bare til å ta kontakt på 48070173 eller sende meg en PM.Pris blir vi enige om hei jeg har begge deler til deg:) ring meg på 47639659 Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
carfreak Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Har fått tak i begge deler, så denne kan stenges
Recommended Posts