Jump to content

nødblink


4x4 cossi

Recommended Posts

hei.får ikke nødblinken til å virke.når jeg trykker den ned så kommer en rar lyd bak instrumentbordet.blinlysene virker som normalt ellers. er en 4x4 cosworth

 

Prøv og vri og vrikk litt på brytern evt spray på noe smørendemidel bak der,pleier og være litt leie mange av disse sitter stort sett fast i gammel møkk og dritt :lol: Allefall funket og smøre og vri litt på det for meg:rolleyes:

Er det en sånn klikke lyd du har?

Link to comment
Share on other sites

takk for svar.prøvde det,men ikke noe forskjell.er det noe eget rele el sikring kun til nød blink.eller skal det virke hvis blinklysa fungerer normalt

 

Hmmm...Lyser det i pæra på toppen av nødblinken?Og den lyden kommer den fra brytern omtrent? Går ikke på samma kretsen som blink lysa.Må vel sitte både sikring og rele en plass men veit ikke hvor...

Link to comment
Share on other sites

ok.ser bare 2 reler der.et som virker når jeg bruker blinklysa,og et som lager lyden når dørene står oppe og lysene er på.fikk lys på bryter for en stund siden.måtte rugle på den da.men det nytter hel ikke lengre.ser det er 2 sikringer til blinklys i holderen.men begge er ok

 

det er nok bryteren.rugler litt på den nå,så summer det i relet,det samme som blinklysa.jeg tror bryteren slår sammen polene for begge sider av bilen.ganske enkelt altså.men er det samme hendel systemet me bryter å alt som på en vanli sierra?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...