etakle Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Hallo. Nå hadde jeg satt pris på om noen kunne linka inn noen senkefjører (35-40mm) til min 92' Xr4x4. Har leita meg ihjel og finner **** ingenting! MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Jeg har de som har satt på min xr4x4. Dem skal jeg ikke bruke mer. Men er ikke sikker på hvor mye de senker. Har også kortere LEDA justerbare dempere fra samme bilen også. 90-tallstekonologi, men de har ikke gått mange tusen km. 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 Woho, for en respons på 4 timer, hehe Ja, ser bra ut det der Per. Trenger hovedsaklig senk fremme da den er sky high, så er vel noen som sitter på noen fjærer til gule koni.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts