zetobbec Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 (edited) Folk generelt, sett objektivt, vet lite om hva det koster å bygge en solid og bra motor, og tenker; "kan da ikke koste så mye å bygge selv..." Mange som har brent seg i slike tilfeller har brukt mer enn det du "forlanger", på å bygge noe "dårligere". Kommer det en som skjønner hva det koster å bygge og samtidig ser annonsen din, blir det nok salg. Virker som en bra motor! Lykke til. Edited January 10, 2011 by zetobbec Gamle ford'er dør aldri- de går bare fortere...
carfreak Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Hei. Hvilken pris ser du for deg om jeg evt. skulle kjøpt bunndelen?Skal brukes i en cosworth, så kan beholde regreim sett, vannpumpe og det der
Kverna Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Er desverre umulig å få solgt noe som helst for tiden hvis man ikke dumper priser ned på latterlige nivåer Min fotoblogg
is turbo Posted January 11, 2011 Author Posted January 11, 2011 (edited) Hei. Hvilken pris ser du for deg om jeg evt. skulle kjøpt bunndelen?Skal brukes i en cosworth, så kan beholde regreim sett, vannpumpe og det der Blokka skal jeg ha 15.000,- forDet er med vektjusterte coswort stempler og råder og polert og balansert ohc veiv med nye lagereNy borra, toppdekka og nye stempler. Folk generelt, sett objektivt, vet lite om hva det koster å bygge en solid og bra motor, og tenker; "kan da ikke koste så mye å bygge selv..." Mange som har brent seg i slike tilfeller har brukt mer enn det du "forlanger", på å bygge noe "dårligere". Kommer det en som skjønner hva det koster å bygge og samtidig ser annonsen din, blir det nok salg. Virker som en bra motor! Lykke til. Ja det virker som ikke folk skjønner hva det koster og bygge ting, eller at dem tror at alt omtrent er gratis Er desverre umulig å få solgt noe som helst for tiden hvis man ikke dumper priser ned på latterlige nivåer Har merka det.Men dissa delene er dumpa nok, så no billigere blir det ikke. For jeg taper for mye penger allerede på dette.Så da sitter jeg heller på dem, for før eller siden dukker det opp en som skjønner at dette koster penger og bygge, og som ikke minst HAR PENGER og bruke på motor. Edited January 11, 2011 by is turbo Bondemekk racing raselag88`Ford Sierra ist under konstruksjon (målet er 350-400 holdbare hk) Min prosjekt tråd <a href="http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48745" target="_blank">http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48745</a>86`Chevrolet stepside som bruks/trekkbil
Recommended Posts